Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

ΣΠΙΤΙΚΗ ΜΕΡΕΝΤΑ !

Σαν μαμά, κάθε μέρα πρέπει να σκέφτομαι τι να μαγειρέψω για να φάμε το μεσημέρι, τι να φτιάξω για κολατσιό για να πάρουν τα παιδιά στο σχολείο, τι λιχουδιές να ετοιμάσω για τα πάρτι τους ή όταν έρχονται φίλοι στο σπίτι.
Εγκαινιάζω την στήλη με ΣΠΙΤΙΚΗ ΜΕΡΕΝΤΑ ! Ελάτε, πείτε την αλήθεια, σας αρέσει κι εσάς η μερέντα έτσι δεν είναι; Αλλά πολλές φορές σκεφτήκατε "τι έχει μέσα άραγε, πόση ζάχαρη, πόσα συντηρητικά;;;;".
Ε εγώ την φτιάχνω στο σπίτι πανεύκολα! Εντάξει όπως και να το κάνεις έχει ζάχαρη και σοκολάτα, δεν είναι και ότι πιο θρεπτικό ή υγιεινό, τουλάχιστον όμως ξέρεις τι υλικά βάζεις και πόσο φρέσκα είναι. Άλλωστε, είναι μόνο για σνακ για το σχολείο ή το απόγευμα.
Τα υλικά είναι ελάχιστα:
1 κουβερτούρα 125 γρ.
125 γρ. βιτάμ (μπορείτε να βάλετε και λιγότερο αν θέλετε λιγότερα λιπαρά, γύρω στα 80 γρ)
1 κούπα φουντούκια
1 ζαχαρούχο γάλα 400 γρ.
προαιρετικά 3-4 κουταλιές σούπας κακάο
προαιρετικά λίγο ξύσμα πορτοκάλι
Λιώνετε την κουβερτούρα μαζί με το βιτάμ σε μπεν μαρί.
Πολτοποιείτε τα φουντούκια στο multi, μέχρι να βγάλουν το λάδι τους και να γίνουν μια πάστα (σαν το φυστικοβούτυρο)
Ενώνετε σε μπολ την κουβερτούρα με το βιτάμ, τα λιωμένα φουντουκια και το ζαχαρούχο γάλα.
Αυτό ήταν!
Εάν θέλετε, τα φουντούκια πριν τα λιώσετε, μπορείτε να τα καραμελώσετε σε αντικολλητικό τηγάνι με 3-4 κουταλιές σούπας ζάχαρη, έτσι θα την κάνετε "καραμελωμέ - φουντουκε" που λέει και η διαφήμιση!
Εάν θέλετε πιο έντονη γεύση κακάου, προσθέτετε 3-4 κουταλιές σούπας κακάο και ανακατεύετε καλά.
Εάν σας αρέσει, μπορείτε να την αρωματίσετε με ξύσμα πορτοκαλιού (να και κάτι που δεν έχει θερμίδες !!!!!!!!).
Εάν σας φαίνεται πολύ πηχτή, μπορείτε να την αραιώσετε με λίγο γάλα.
Διατηρείται στο ψυγείο. Το καλό είναι πως στο ψυγείο δεν γίνεται "τσιμέντο" όπως η αγοραστή. Πήζει λίγο, αλλά όχι τόσο που να μην μπορείς να ...... την φας με το κουτάλι!!!!
Σας γλυκανα;

33 σχόλια:

  1. Μας γλύκανες Μαράκι....φτιάξ'την λοιπόν και στείλε βαζάκι αλλιώς θα την παίρνω απο ΣΜ έτοιμη. Oμολογώ πως μια φορά έχω φτιάξει και θέλει μια σχετική διαδικασία την οποία εφόσον μπορώ να αποφύγω...την αποφεύγω. Μη με μαλώσεις...είμαι λίγο τεμπελούλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε, αυτή είναι εύκολη! Αν θες βέβαια εγώ θα σου φτιάξω! Βρες εσύ χρόνο για καφεδάκι ή για παιδική χαρά με τα ζιζάνια και εγώ θα σου φέρω το βαζάκι.

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον και χρήσιμο αν κρίνω ότι στο σπίτι μου τα 2/3 του άμαχου πληθυσμού την τρώνε με το φτυάρι. Άσχετο, το blog σου χθες το ίδιο χρώμα είχε????
    Τι έλεγα.. α! ναι για την μερέντα (μη γελάς Δήμητρα, στο έχω πει είναι και αυτό το Αιλσχάιμερ που με βασανίζει χρόνια...!!) Τα κορίτσια τρελαίνονται για μερέντα, ο μικρός πάλι βλέπει σοκολάτα και του γυρνάνε τα άντερα ( τώρα αυτό είναι φυσιολογικό? δεν είναι δικό μου παιδί αυτός..)
    Πάντως δεν θα μπω στην διαδικασία να φτιάξω και μερέντα. Αρκετά φτιάχνω ήδη...αχ βαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχην σου λεω ειναι πανευκολη! Οσο για το blog χθες το βραδυ εκανα. ...ανακαινιση! Ελιωσαν τα χιονια!

      Διαγραφή
    2. αααα ωραία δεν τα έχω χάσει τελικά...!!!
      Ρε συ είναι όντως εύκολο, την συνταγή θα την κρατήσω, πλάκα κάνω. Τις τελευταίες μέρες κάνω διάφορα σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα και εσείς δεν βοηθάτε με τις αναρτήσεις σας. Όλο πειρασμούς κοινοποιείτε (πώς γράφετε το κοινοποιώ, σωστά το έγραψα? χαχα) Πολλά, πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Δεν μπορω αλλο να απαντω απο το κινητο! Νεοτερα αυριο! Φιλια

      Διαγραφή
  3. Thanks για τη συνταγή! Θα τη δοκιμάσω. Εγώ δεν είμαι τόσο τεμπελούλα :)

    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να βρε προκομενο κοριτσι! Χαχαχαχαχχχ

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή ούτε τη μερέντα θα γλυτώσω???? Πρέπει να τη φτιάξω και αυτή για να μην μου κολλήσει η ρετσινιά της τεμπελούλας:)
      Μια το παιχνίδι, μια η μερέντα....με καταστρέψατε φιλενάδες:)

      Διαγραφή
    3. Οχι κορίτσι μου, εσύ έχεις κερδίσει τον τίτλο της "μις προκομένης" μετά από όλα αυτά που έκανες τις γιορτές!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή συνταγή
    Ευτυχώς που είμαι σε δίαιτα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εγώ κρατάω χαρακτήρα. Την έφτιαξα πριν 4 μέρες και έχω φάει μόνο ένα κουταλάκι. Την αφήνω για τα παιδιά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμη συνταγή Μαρία! Πόση ποσότητα μερέντας βγάζει;
    Εγώ είμαι μερεντόπαιδο, τρώω μερέντα συνεχώς και παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αν υπολογίσεις 125 γρ. η κουβερτουρα, 125 το βιτάμ, 400 το ζαχαρούχο και περίπου 200 τα φουντούκια ..... (μισό να πάρω το κομπιουτεράκι)... .... .... 850 γρ. Καλή ε;

      Διαγραφή
    2. Τα κομπιουτερακια απαγορευονται. Οι μερεντες παλι οχι!

      Διαγραφή
    3. Γιατί καλέ, πανελλήνιες δίνουμε και απαγορεύονται;
      αχαχαχχαχχ

      Διαγραφή
  6. Mερέντα η αγαπημένη μου! Αλήθεια,ε? Δεν αναρωτήθηκα ποτέ για τα υλικά, έχω αλλού το νου μου όταν την τρώω από το βαζάκι (ναι, κάνω μεταμεσονύκτιες "γουρουνιές" και βουτάω στη μερέντα και μετά κοιμάμαι σαν πουλάκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου για εμένα δεν θα έμπαινα στη διαδιασία να φτιάξω μερέντα, αλλά για τα παιδιά την προτιμώ γιατί έτσι ξέρω ότι τουλάχιστον τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι φρέσκα και μπορώ να παίξω με την ποσότητα της ζάχαρης, των λιπαρών ή της σοκολάτας. Επίσης είμαι σίγουρη πως έχει μέσα και ωμούς ξηρούς καρπούς που κάνουν καλό! Σου στέλνω γλυκά - σοκολατένια φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Υπάρχει άραγε άνθρωπος που δεν του αρέσει η μερέντα...; Σίγουρα όχι εγώ! Η συνταγή σου καταγράφεται!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αμαρτία μου..... προτιμώ την Νουτέλα!!!!!! (γνωστή διαμάχη οι μερεντιακοί με τους νουτελιακούς σαν ολυμπιακός - παναθηναϊκός ένα πράγμα!). Η συνταγή βγήκε μετά από πειράματα και ψάξιμο. Οταν βρω χρόνο θα ψάξω στο διαδίκτυο να βρω και συνταγή χωρίς ζαχαρούχο, αλλά με κρέμα γάλακτος!

      Διαγραφή
  8. ΄Ηρθα και εγώ στο χαρούμενο blog σου !
    Γέλασα πολύ με το γράμμα στον άνδρα σου. Είναι νωρίς ακόμα.
    Σε διαβεβαιώνω ότι θα συνηθίσεις.
    Να την βγάλεις τη ραπτομηχανή, για βοήθεια είμαι εδώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφάκι! Νωρίς μετά από 10 χρόνια; Μετά από 10 χρόνια μέχρι και οι Αχαιοί πήραν την Τροία!

      Διαγραφή
  9. Μιαμ μιαμ, λέω να τη δοκιμάσω...
    Δε ξέρω αν είσαι εσύ η astroneraidoula που έχει σχολιάσει αρκετές αναρτήσεις μου...Τότε θυμάμαι δεν είχες ιστολόγιο όταν πάταγα στο προφίλ σου
    Οπως και να έχει χάρηκα που σε γνώρισα και μπαίνεις αμέσως στα αγαπημένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλωσόρισες! Ναι είχα ανοίξει τον λογαριασμό πριν πολύ καιρό σαν "αστρονεραϊδούλα" αλλά δεν είχα φτιάξει το blog. Το έφτιαξα πριν λίγους μήνες. Η αστρονεραϊδούλα είναι το αγαπημένο παραμύθι της κόρης μου!

      Διαγραφή
    2. Άννα, τώρα είδα ποια "Άννα" είσαι!!!!!!!!!!!! Αχ τι ωραία έκπληξη που βρεθήκαμε και στο δικό μου σπιτάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χάρηκα πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  10. Ααα για να βλέπω το ιστολόγιο μου στα δεξιά εσύ θα είσαι!!!
    Τι καλά που έχεις και εσύ ιστολόγιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, θα τα λέμε στην blogoγειτονιά και γιατί όχι και από κοντά σε blogoσυνάντηση!

      Διαγραφή
  11. αυτη τη σπιτικη μερεντα πολυ την γυροφερνω και να λεγα οτι ειμαι και γλυκατζου βρε παιδι μου!

    υ.γ. σε περιμενει βραβειακι εδω: http://talibanoulla.blogspot.gr/2013/02/11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς το κορίτσι! Merci για το βραβείο! Τρέχω να παραλάβω.
      Φιλιά πολλά - πολλά !

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Μαρία. Για πέρνα από εδώ http://eimaipaidi.blogspot.gr/p/blog-page_5.html σε περιμένει βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ηταν καταπληκτικη ! εβαλα κουβερτουρα γαλακτος και δεν χρησιμοποιησα κακαο και πορτοκαλι.. Σε ευχαριστω πολυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........