Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΠΟΤΕ ΓΕΝΕΘΛΙΑΖΕΤΕ ;;;;;;;;

Το οτι είμαι εντελώς ξεχασιάρα, το γνωρίζετε!
Παλιά δεν ήμουν, αλλά τα τελευταία χρόνια
ξεχνάω τα πάντα!!!
Προσπαθώ να θυμάμαι ημερομηνίες, γενέθλια φίλων, επετείους
αλλά κάνουν όλα ένα φρουπ !!! 
και πετάνε έξω από το κεφάλι μου!
Όμως είναι δυνατό,
να μιλάμε καθημερινά, να βλέπουμε φωτογραφίες,
να ανταλλάζουμε συνταγές και ιδέες, να πειράζουμε η μια την άλλη,
να συναντιόμαστε, να ξέρουμε τόσα πράγματα μεταξύ μας, 
και να ΜΗΝ ξέρουμε πότε έχουν γενέθλια οι φίλες μας;

Για πείτε λοιπόν στα σχόλιά σας,
πότε έχετε γενέθλια;
Να ξέρουμε να στείλουμε τις ευχές μας, ένα μπουκέτο με άνθη,
ένα κουτί με σοκολατάκια, κάτι βρε αδερφέ !
Και να ξέρουμε και
ποιος έχει σειρά να κεράσει βεβαίως - βεβαίως !!!!

Ξεκινώ εγώ αν και το έχω ξαναπεί,
αλλά για να είναι όλες οι ημερομηνίες μαζεμένες, το γράφω και εδώ!

10 Μαϊου

Πηγή φωτογραφίας: εδώ







12 σχόλια:

  1. Kαλά ρε συ Μαρία! Μετά την "μεγάλη" συνάντηση, αναρωτήθηκα πώς και δεν θίξαμε το θέμα "ζώδια" και όλο έλεγα να το αναφέρω στα μαιλ μας και όλο το ξέχναγα, ώσπου είπα άστο θα τα πούμε την επόμενη φορά. Λοιπόν, εγώ είμαι 14 Ιουλίου/ Καρκίνος (εξού και "καλλιτεχνική φύση" και εσωστρεφής και ευαίσθητη και , και.....θα τα πούμε next time όλες μαζί) Ας έχουμε κάνει μια προεργασία όμως από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου να σου ξαναπω οτι μου αρέσουν πάρα πολύ οι αλλάγες στο μπλοκ σου κι ετοιμάζομαι κι εγώ, ειδικά αυτές τις μέρες που έχει ήλιο έχω ανάγκη το χρώμα! Είμαι κι εγώ ταυράκι και τα γενέθλια μου είναι στις 6 Μαϊου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Μαρία μου!!Πολύ καλή η σκέψη σου!!
    Εμένα αργούν λίγο..28 Αυγούστου!
    Παρθενάκι αλλά μην κάνετε όλες "ωχ" είμαστε παρεξηγημένο ζώδιο!! Α και Λέων ωροσκόπος! :)
    Μ'αρέσει πολύ η αλλαγή, έφερες την Άνοιξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχχχ εμένα πέρασαν...Ήταν 27 Ιανουαρίου!! Δηλαδή..τι..πάει..το έχασα το κουτί με τα σοκολατάκια για φέτος ;;;;;; Κλαψ κλαψ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα πλησιάζουν!!!!!! 20 Μαρτίου! Μπορεί να βγάλω μπλογκοτούρτα να σας κεράσω όλους!

    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Μαρία! Εγώ έχω γενέθλια όταν γιορτάζει (nameday) η Βέρα (η κουκουβάγια ντε!). Κουκουβάγια, r u listening? Δηλ θα περιμένετε για πολύ ακόμη...
    Αλλά τουλάχιστον δε θα το ξεχάσετε ;)
    Θα θυμηθείτε τη Βέρα, άρα και εμένα.
    Θα θυμηθείτε εμένα, άρα και τη Βέρα.
    Θα θυμηθείτε και τις 2; Θα μας στείλετε σοκολατάκια.
    Δε θα θυμηθείτε καμία από τις 2; Θα γλιτώσουμε το κέρασμα.
    Χαχαχα! (αστειεύομαι φυσικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι αλλαγούλες βλέπω τέλειες!!! Καλορίζικα όλα, άντε ερχόμαστε για κέρασμα!
    Ετοίμασε τα γλυκά και για τα γενέθλιά μου....9 Ιουνίου...διδυμάκι. Ε ρε γλέντια στη μπλογκογειτονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 30 Ιουνίου Καρκινάκι και εγώ σαν την blogolicious Editoriolista!
    Βρε Ασπασία τί μας παιδεύεις; Δεν κατάλαβα ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να'μαι κι εγώ! Γεννημένη 6 Ιουνίου στις 6 το πρωί! Ευτυχώς που το έτος δεν είναι το 1966 γιατί τότε θα ήμουν για ταινία..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........