Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΒΡΑΒΕΙΟ !

Καιρό είχα να πάρω βραβείο και από χθες ήρθαν τρία μαζεμένα! Συγκεκριμένα, ήρθε το ίδιο από τρία διαφορετικά φιλικά και αγαπημένα blogs! Έτσι, με πολύ χαρά και περηφάνια σας αναφέρω πως η Μάχη με τη talibanoula της απο το Όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος, η Μαργαρίτα με την Νίκη από το  MommyWiki  και η Σίνα από το eimai paidi μου έδωσαν το


 Ευχαριστώ πολύ που με επιλέξατε, μου δώσατε πολυ χαρά και μόλις τελειώσω με την δική μου απονομή, θα το βάλω στον τοίχο μου, με δόξα και τιμή (όπως είπε και η κυρία Κοκοβίκου).... 

 11 πράγματα λοιπόν που δεν ξέρετε ήδη για εμένα.

Ας ξεκινήσουμε και να δούμε που θα φτάσουμε.

1.       Η ιδέα της δημιουργίας αυτού του blog υπήρχε πολύ καιρό πριν γραφτεί η πρώτη του ανάρτηση, αλλά το ανέβαλλα συνεχώς γιατί φοβόμουν ότι δεν θα ξέρω πως πρέπει να αντιδράσω σε τυχόν κακοπροαίρετους τύπους που θα «συναντούσα».  Τελικά το έκανα και μέχρι στιγμής δεν το έχω μετανιώσει ούτε για ένα λεπτό. Μόνο σε καλό μου έχει βγει, γιατί γνώρισα κυριολεκτικά και διαδικτυακά πολύ καλό κόσμο και πραγματικά νιώθω πως έχω κάνει φίλους.

2.      Από αυτό το ιστολόγιο, ο σύζυγός μου έχει διαβάσει μόνο την ανάρτηση που απευθύνεται στον ίδιο και αυτό γιατί του το ζήτησα εγώ. Δεν το έχει ανοίξει ούτε από περιέργεια να δει τι στο καλό γράφω εδώ.

3.      Για το ιστολόγιο αυτό γνωρίζουν ελάχιστοι γνωστοί και συγγενείς μου. Συγκεκριμένα, τα αδέρφια μου, μια φίλη μου και μια συνάδελφος (και ο σύζυγος, αλλά είπαμε αυτός δεν το διαβάζει, οπότε δεν πιάνεται!!!). Αυτοί.  Μην με ρωτήσετε γιατί. Δεν ξέρω. Νομίζω πως θα γράφω πιο ελεύθερα όταν γνωρίζω πως διαβάζουν όσοι με μαθαίνουν μέσα από αυτό.

4.      Έχω έναν αδελφό τον Γιώργο και μια αδελφή τη Νατάσσα  Τα αδέλφια μου μας έχουν παντρέψει με τον Βασίλη και έχουν βαπτίσει και τον γιο μας, γι’ αυτό χαϊδευτικά τους φωνάζω «αδερφοκούμπαρα».

5.      Έχω τρία ανίψια τον Βαγγέλη, την Ράνια και τον Φραγκίσκο. Ηλικίας από 20 έως 24 (Παναγία μου, είμαι μια θεία με ανιψιό 24 χρονών;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;).

6.      Είμαι πολύ ξεχασιάρα. Κάθε πρωί κάθομαι κάτω από το σπίτι με τα κλειδιά του αυτοκινήτου στο χέρι και προσπαθώ να θυμηθώ που έχω παρκάρει το προηγούμενο βράδυ! Κάθε μέρα όμως!

7.      Αγαπημένο μου χρώμα είναι το μωβ. Από το πιο απαλό λιλά μέχρι το πιο σκούρο μελιτζανί, το λατρεύω. Ακολουθεί το ροζ.

8.      Βλέπω το “Bodyguard” με τον Kevin Costner και την Whitney Houston ΚΑΘΕ φορά που το δείχνει η τηλεόραση! Το ίδιο και το Ghost με την Demy Moore και τον Patrick Swayze.

υπομονή, 3 έμειναν ακόμα….

9.      Η αγαπημένη μου …. ψυχοθεραπεία είναι…. (μην με βρίσετε !) να με βάλεις να τακτοποιήσω το δωμάτιο των παιδιών!!!!!!!!!!! Χαλαρώνω απίστευτα όταν βάζω τα βιβλία στα ράφια της βιβλιοθήκης κατά ύψος και χρώμα (!) και τα παιχνίδια στα κουτιά κατά είδος !!!!!!!!!!!!!!

10.   Δεν μπορώ να φορέσω τακούνι. Όσο κι αν μου αρέσουν οι ψηλοτάκουνες γόβες, δεν μπορώ να τις φορέσω. Καθημερινά είμαι με αθλητικό. Εάν θέλω κάτι πιο καλό, φοράω το πολύ μέχρι 5 πόντους!

11.   Είμαι πολύ γρήγορη στην δακτυλογράφηση!!!!!!!!!!!!!!!!!


Τώρα πρέπει να δώσω το ίδιο βραβείο κι εγώ σε άλλα 11 blogs. Θα το δώσω σε blogs που δεν έχω ξαναδώσει εγώ βραβείο. 

Στην Άννα την δασκάλα που κάθε παιδί αλλά και κάθε μαμά θα ήθελε να έχουν τα παιδιά της, από το αμπρα καταμπρα. Από τα πρώτα blogs που παρακολούθησα και που με έκανε να θέλω να φτιάξω το δικό μου.

Στην Εύα από το ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΚΟΛΙΚΟΥΣ.  Λατρεύω να διαβάζω τις αναρτήσεις της, με κάνει να γελάω πολύ.

Στην Σοφία απο το ΓΕΛΑΣΤΗ ΚΛΩΣΤΗ. Φτιάχνει θαύματα με τα χεράκια της και την super duper ραπτομηχανή της.  Τελευταία έφτιαξε κάτι ποντικάκια σκέτη γλύκα, αλλά οι γάτες της είναι απλά υπέροχες.

Στον μπέμπη Γιάννη και την μαμά του από το bebisthoughts. Ένα μωρό με πολλές απορίες, πολλές ανησυχίες και πολύ - πολύ γέλιο !

Στην Αγγελική από το ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ.  Μια γλυκιά και τρυφερή μανούλα μας τα περιγράφει όλα, γιατί όπως μας λέει "scripta manent"!

Στην Αναστασία από το sundayspoon  με τις υπέροχες γεύσεις. Αχ βρε Αναστασία τι μας κάνεις σε κάθε ανάρτηση.

Στην Βάσω από το ιστοριες της μαμας . Κι άλλη μια Ελληνίδα μαμά - πολυεργαλείο όπως λέω εγώ. Ασχολείται με τα πάντα. Με μαγειρική, βιβλία, ρούχα,  διακόσμηση και φυσικά με την κορούλα της.

Στην Βάσω από το οι μικρές μου στιγμές. Η Βάσω έχει μια μικρή κορούλα και το blogoσπιτάκι της είναι πολύ φρέσκο. Περάστε μια βόλτα!

Στην Μαριαντίνα από το mommy in happiness. Μια μαμά- blogger με νεογέννητο μωρό και νεογέννητο blog. Για να υποστηρίζουμε τα νέα μέλη στην blogoγειτονιά.

Στην Έλενα από το Lost Dreamland. Πολύ όμορφες φωτογραφίες, μας μεταφέρει σε άλλες εποχές και άλλα μέρη, σε μια προσπάθεια μάλλον να μας δείξει τι έχει χαθεί σήμερα.

Και στο child and play που μας γράφει σε δυο γλώσσες παρακαλώ, στα Ελληνικά ΚΑΙ στα Αγγλικά, και μάλιστα από την μακρινή Σουηδία. Τόσο μακρυά, αλλά το blogging μας φέρνει τόσο κοντά, που βλέπουμε τις φωτογραφίες με το χιόνι και κρυώνουμε!

Τώρα πάω να τις ειδοποιήσω για .... την απονομή. Επειδή το συγκεκριμένο βραβείο έχει γυρίσει όλη την blogoγειτονιά, θα ζητήσω μόνο από όσες δεν το έχουν ξαναπάρει να μας πουν 11 πράγματα δικά τους, που θέλουν να μοιραστούν μαζί μας. Όσες το έχετε ξαναπάρει, απλά ..... καμαρώστε το και βάλτε το στον τοίχο σας μαζί με τα άλλα!

Σας φιλώ γλυκά

Μαρία








30 σχόλια:

  1. Μαράκι μου μπράβο και συγχαρητήρια, σου αξίζουν, έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά με το Blog σου και το έχεις φτιάξει υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μας, σ' ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Έχεις πάντα κάτι όμορφο να πεις!

      Διαγραφή
  2. Όπως πάντα μια διασκεδαστική ανάρτηση... Χαίρομαι που έχεις μια τόσο όμορφη οικογένεια!! Η δική σου ψυχοθεραπεία είναι καλύτερη, η δική μου είναι το πλύσιμο των πιάτων!! Πολλά φιλιά και χαρούμενη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Marron μου εάν θέλεις θα έρχομαι εγώ να σου συμμαζεύω και να τακτοποιώ και θα έρχεσαι να μας πλένεις πιάτα !!!!!!!!!!!! Α πα πα πα πα ...... Ούτε ποτήρι δεν θέλω να πλένω!

      Διαγραφή
  3. Μαρία
    καλώς σε βρίσκω και χαίρομαι για τη γνωριμία! Με το "καλημέρα" έμαθα τόσα για σένα!Ευχομαι να τα λέμε για πολύυύ και να μη το μετανοιώσεις ποτέ για το ξεκίνημα
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά καλώς μας ήρθες! Κόπιασε, βολέψου και φέρνω καφεδάκι!

      Το όνομά σου εκτός του ότι το λατρεύω, το έχει και η δασκάλα του γιου μου, η οποία είναι υπέροχη !

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και τα καλά σου λόγια! Πόσο συμφωνώ για τα τακούνια... Θα το δεις σίγουρα και στη δική μου λίστα... χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λες ;;;;;;;;;; Θες να πεις πως όταν έφτιαχνες τα μπουτάκια κοτόπουλου με τραγανές πατατοκροτέτες (http://sundayspoon.blogspot.gr/2013/02/mpoutakia.kotopoulo-traganes.patatokroketes.fournou.html) ΔΕΝ φορούσες δωδεκάποντο;;;;;; τσ τσ τσ τσ .........

      Διαγραφή
  5. το να γραφεις για γνωστους αγνωστους πραγματι σε αφηνει πολυ πιο ελευθερο να εκφραστεις...καλα κανεις!
    το ψηλοτακουνο ειναι και για μενα πληγη!ενα θα σου πω:για να συνηθισω τα παπουτσια του γαμου, τα εβαζα στο σπιτι οταν σιδερωνα, ενω απο πανω φορουσα μια ξεβαμενη, ξεχειλωμενη φορμα....χαρα οφθαλμων!!!
    οσο για την ψυχοθεραπεια σου,σε προσκαλω και στο σπιτι μου...pleaaaaaaseeeee!!!!
    να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να γραφεις παντα τοσο υπεροχα-μας ξεκουραζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπισκοτάκι μου εγώ στον γάμο μου το σκέφτηκα πάρα πολύ. Ή θα έπαιρνα ένα ζευγάρι με 10 - 12 πόντους τακούνι, που δεν θα μπορούσα να σταθώ και να ευχαριστηθώ τίποτα, ή θα έπαιρνα ένα πιο χαμηλό αλλά δεν θα υπέφερα και δεν θα έσπαγαν τα νεύρα μου. Τελικά φόρεσα ένα ωραιότατο 7ποντο και ήμουν μια χαρά! Και στον Ησαϊα, και στην χαιρετούρα και στον χορό, παντού!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και για τα καλά σου λόγια...Δε μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που θα τα λέμε πλέον και απο εδώ....
    Και κάποια στιγμή αν το ήθελες και εσύ θα ήθελα να πίναμε ένα καφεδάκι και απο κοντά


    Θα απαντήσω και εγώ σύντομα στο παιχνίδι αυτό και θα κάνω και απονομή βραβείων ( σε όσους θέλουμε δίνουμε;)

    ΥΓ Αυτό με τα τακούνια το έχω και εγώ...και πάλι η κλασσική Ελληνίδα μάνα θα μου πει "βάλε παιδί μου ένα τακούνι, να δείξεις γυναίκα

    Καλά φέτος με το να είμαι Αθήνα και να παίρνω συγκοινωνίες είμαι συνέχεια με τα αθλητικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου γλυκιά, για εσένα μόνο καλά λόγια θα μπορούσα να πω. Φυσικά και θα ήθελα να βρεθούμε από κοντά. Σφύρα εσύ (δηλαδή στείλε e-mail) όταν μπορείς και εγώ θα σπεύσω!
      Οσο για τα τακούνια, μια φορά πήρα κάτι γόβες 10ποντες (όταν είχα πρωτογνωρίσει τον καλό μου και ήθελα να του κάνω εντύπωση τρομαρα μου), και στη μέση της βραδιάς τις πήρα στα χέρια και χόρευα ξυπόλητη!

      Διαγραφή
    2. Άννα, το βραβείο αυτό αρχικά όποιος το έπαιρνε το έδινε σε άλλα 11 blogs ! Τώρα τι να σου πω, δεν είναι και νόμος ! Οτι μπορεί ο καθένας κάνει!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  7. Αχ με τα τακούνια και εγώ δε μπορώ με τίποτα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοράει η ανηψιά μου κάτι 12ποντα και θα μείνω με την απορία πως ισορροπεί εκεί πάνω! Οχι αγάπη μου, δεν θα γίνω εγώ η χαρά του ορθοπεδικού!

      Διαγραφή
  8. Επειδή τα βραβεία είναι σκυταλοδρομία και περνάνε από χέρι σε χέρι, στο blog μου σε περιμένει και εσένα το βραβειάκι σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία, ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι και τα πανέμορφα σου λόγια!!!
    Επειδή όμως, δεν έχω πολύ καιρό το blog δεν ξέρω πώς να αποδεχτώ το βραβείο... :-/
    Μήπως θα μπορούσες λιγάκι να με βοηθήσεις; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάλι αυτό με τους άντρες μας που δεν διαβάζουν τα blogs μας... δεν το καταλαβαίνω!
    Νόμιζα ότι ήταν μόνο ο δικός μου και της Μαργαρίτας... αλλά βλέπω ότι είναι και άλλοι που αρνούνται...
    Θα το ψάξω πάντως και θα επανέλθω. Λες να έχει βαθύτερα αίτια??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, καλύτερα! Γράφω χωρίς να σκέπτομαι την .... λογοκρισία! Αλλά όταν θα πάρουμε το βραβείο Νόμπελ δεν θα τους πάρουμε μαζί! Να μάθουν!!!!! αχαχαχχαχαχχ

      Διαγραφή
    2. Τους χρειάζεται!!! Αλλά είμαι σίγουρη επίσης... ότι και αν δεν τους πάρουμε, αυτοί θα είναι σε μια γωνιά και θα μας καμαρώνουν!!!

      Διαγραφή
  11. σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το δωράκι σου.Είναι πολύ όμορφο μέσα από το blog σου να γνωρίζεις καινούριους ανθρώπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Βάσω μου, έτσι είναι! Και σιγά - σιγά, αρχίζεις να μοιράζεσαι μαζί τους και όταν βρεθείς μαζί τους για πρώτη φορά από κοντά, είναι σαν να τους ξέρεις πολύ πολύ καιρό! Καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  12. Μαρία μου! Να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου. Μην στεναχωριέσαι για τον σύζυγο, σε διαβάζουμε εμείς!!
    Καλά εσύ εκτονώνεσαι με το να τακτοποιείς το παιδικό δωμάτιο?? Για κάτσε να σε φωνάξω για καφέ...σου έχω δουλειά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου πολύ χαίρομαι που πλυθαίνει η συλλογή των βραβείων σου γιατί έχεις κάνει υπέροχη δουλειά και μας φτιάχνεις τη διάθεση με τις όμορφες αναρτήσεις σου.
    Τώρα τι να σου πω, ότι διαβάζει ο δικός μου άντρας τις αναρτήσεις μου??? Με το ζόρι του τις διαβάζω εγώ! Όσο για φίλους, το έχω πει σε ΟΛΟΥΣ τους φίλους μου αλλά και γειτόνους και γονεις συμμαθητών των τέκων μου. Οι περισσότεροι ειναι άσχετοι με ιντερνετ και ούτε που μπαίνουν. Κάποιοι άλλοι ομως με τιμουν. Δεν είναι υπέροχο να σε διαβάζουν γνωστοί και άγνωστοι?
    Ξεχασιάρης έτσι ακριβώς είναι ο άντρας μου. Ώρες ώρες θέλω να τον πυροβολήσω! Ξεχνάει όλη νυχτα τα κλειδια πάνω στην εξώπορτα (από έξω εννοώ). Πλέον διπλοτσεκάρω πριν κοιμηθούμε:)
    Κλάμααααααα λέμε με Σωματοφύλακα και Αόρατο εραστή!!!!
    Είσαι γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η αγαπημένη μου … ψυχοθεραπεία είναι…(μην με βρίσετε)να με βάλεις να ξετακτοποιήσω το δωμάτιο μου! Χαλαρώνω απίστευτα όταν βγάζω τα βιβλία από τα ράφια της βιβλιοθήκης και πετάω κάτω τα παιχνίδια από τις κούτες μπερδεύοντας τα. Επίσης, κι εγώ δεν μπορώ να φοράω ψηλοτάκουνες γόβες. Είδες που -κάπως- μοιάζουμε;
    Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου βρήκα πολλά κοινά μαζί σου.... με χαλαρώνει να συμμαζέυω το δωμάτιο της Μελίτας (μην σου πω πολλές φορές συμμαζεύω και το γραφείο των μαθητών μου,χιχι), δεν φοράω καθόλου συχνά τακούνια, είμαι της φλατ μπότας, μου αρέσουν και οι δύο ταινίες που είπες (μάλιστα έχω συνδυάσει τον μπόντιγκαρντ έχω πολύ καλές αναμνήσεις) και είμαι ξεχασιάρα... μα αυτό το αυτοκίνητο που πάει και κρύβεται!!! ΜΠράβο για το βραβειάκι. Φιλάκια ΠΟλλά. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωωωωωωω, χίλια ευχαριστώ για την τιμή, Μαρία μου !!! Πάω να σκεφτώ τι 11 πράγματα μπορώ να γράψω για μένα τώρα - χαχαχαχαχαχαχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι μου !!!! Δεν έχω πάρει ΠΟΤΕ βραβείο...μπουχουχου....!!! Πιο πολύ με πειράζει όμως που δε ντύθηκα κατάλληλα...Μισό να ρίξω ένα Dior επάνω μου για τις φωτογραφίες!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!


    Πι.Ες Μετά από τόσον καιρό ξέρεις, σε βλέπω σαν φίλη. Σου λέω λοιπόν ότι αυτή η ιστορία με το bodyguard και το ghost πρέπει να σταματήσει. Σου το λέω εγώ που ΔΕΝ ΧΑΝΩ το French Kiss (δεν το βάζουν πια οι αλήτες) και το You've got mail. ;-)
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!! Θα κάνω σύντομα ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........