Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ώρα για παραμύθι! Απόψε διαβάσαμε ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ! Σήμερα το απόγευμα ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας, μας παρουσίασε το υπέροχο αυτο παραμύθι σε μια εκδήλωση που έγινε σε χώρο του σχολείου. Το πήραμε λοιπόν και μάλιστα με υπογραφή και αφιέρωση από τον συγγραφέα, τον ΣΩΚΡΑΤΗ ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗ.

Πολύ όμορφη εικονογράφηση, σαν παιδικές ζωγραφιές, απλή γλώσσα, μεγάλη και όμορφη γραμματοσειρά.

Από τα βιβλία που όταν το διαβάζεις χαμογελάς! Γιατί, όπως είπε και ο ίδιος, τα παιδιά θα τα καταφέρουν να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο!

 

10 σχόλια:

  1. Γεια σου Μαρια μου! Καλως σε βρισκω κι' εγω με την σειρα μου! Το blog σου ειναι πολυ ενδιαφερον, αφου καταπιανεται με θεματα που μας αφοπουν ολες! Καλη συνεχεια, σου ευχομαι και θα σε επισκεπτομαι συχνα! Φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το εβαλα στην λιστα για τις επομενες αγορες.απ'τον τιτλο φαινεται πολυ ενδιαφερον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπισκοτάκι, είναι πραγματικά ένα "παιδικό βιβλίο".
      Χωρίς δύσκολες έννοιες, χωρίς άγνωστες για τα παιδιά λέξεις. Μόλις το έφερα σπίτι, η μικρή (πρωτάκι) άρχισε να το διαβάζει μόνη της. Αλλά και με το μήνυμά του, το να είμαστε ενωμένοι και να αντιστεκόμαστε όλοι μαζί σε ότι μας κάνει κακό, κάτι που λείπει σήμερα....

      Διαγραφή
  3. Μαράκι μου μπράβο!!! Τα χαρακτηριστικά του βιβλίου "με απλή γλώσσα, μεγάλη και όμορφη γραμματοσειρά και βιβλίο που σε κάνει να χαμογελάς" μου αρκούν. Συνήθως παίρνω όμορφα παιδικά βιβλία όταν τα αγοράζω εγώ, γιατί τα ξεφυλλίζω και τα ψιλοδιαβάζω. Κάποιες φορές που παίρνουν τα παιδιά από τη δανειστική βιβλιοθήκη του Νηπίου και του Δημοτικού, έχουμε φρικάρει με άθλια εικονογράφηση, τη γλώσσα που δεν βγάζει νόημα, την ιερογλυφική γραμματοσειρά και απορώ ειλικρινα πως έφτασε τέτοιο βιβλίο να εκδοθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα αν θέλεις, θα σκανάρω μερικές σελίδες σε αρχείο pdf και θα σου στείλω με e-mail να το δεις. Ο συγγραφέας του, δεν είναι .... επαγγελματίας παραμυθάς ! Είναι απλά ένας παππούς πού το έγραψε για τον εγγονό του!

      Διαγραφή
    2. Όχι καλέ, σε πιστεύω:) Θα το έχω στα προσεχώς to buy!!!

      Διαγραφή
  4. Ενδιαφέρον μου φαίνεται. Μαζεύουμε προτάσεις για το άμεσο μέλλον λοιπόν. Από εσένα έχω μέχρι στιγμής 2 :)

    Το έχω καθιερώσει τώρα τελευταία και όταν βγαίνω έξω για δουλειές και λείπω αρκετή ώρα από το σπίτι (δεν αναφέρομαι στις ώρες γραφείο που η μικρή είναι έτσι κι αλλιώς στον παιδικό σταθμό), επιστρέφω με ένα καινούριο βιβλίο για τη μικρή. Ενθουσιάζεται. Ή που θα μου βγει διαβαστερή ή που θα την μπουχτίσω από τώρα με τα βιβλία και θα σιχαθεί το διάβασμα :)

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως τα δικά μας που είναι 9 και 6 δεν έχουν βαρεθεί! Όλο τα ξεφυλλίζουν τα βιβλία τους!

      Διαγραφή
  5. Γεια σας Μαργαρίτα και Νίκη! Μπράβο για το βραβείο σας! Ευχαριστώ για .... την απονομή. Έρχομαι να παραλάβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........