Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Αχ αυτά τα εξάχρονα!

"Τελικα μαμά,
είναι δύσκολο να μεγαλώνεις παιδιά, ε;"

μου ξεφούρνισε η 6χρονη κόρη μου σήμερα, αφού είχαμε περάσει μια κλασική οικογενειακή ημέρα, με σχολείο, δουλειά, δουλειές στο σπίτι, διάβασμα, μπάνιο,  κ.λπ., κ.λπ., κλπ.
 
Και έμεινα να την κοιτάζω....... Της απάντησα πως ναι, είναι δύσκολο, αλλά είναι το πιο όμορφο πράγμα του κόσμου και πως το να είμαι η μαμά της, δεν το αλλάζω με τίποτα στον κόσμο.
 
-"Ούτε με έναν πύργο"; με ρώτησε
-"Ούτε"
-"Ούτε με όλα τα διαμάντια του κόσμου;"
-"Ούτε"
-"Ούτε με όλα τα χρήματα του κόσμου;"
-"Ούτε"
-"Με τίποτα, τίποτα, τίποτα;"
-"Με τίποτα, τίποτα, τίποτα, τίποτα"
- "Και μόνο εμάς θέλεις για παιδάκια σου;"
- "Μόνο !!!!!!!!!!!!"
 
Ικανοποιήθηκε με τις απαντήσεις, κόλλησε πάνω μου, μου έδωσε ένα σβουρηχτό φιλί και ...... με αποτελείωσε:
 
 
- "Δηλαδή δεν έχεις κανένα μωρό στην κοιλιά σου ε;"
 
 
- Ντόινγγγγγγγγγκκκκκκκκκκκκκκκ !!!!!!!!!!!!!!! 
 
 

 

28 σχόλια:

  1. Αχ τα παιδιά, αυτά τα παιδιά..καλημέρα Μαρία με την υπέροχη κόρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου! Πολλά πολλά φιλιά στον Παυλίτο σου!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχα! Αυτά τα μικρά με τις ατάκες τους :)
    Φανταστική η μικρή σου :)
    Καλημέρα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια Ασπασία! Τι ακούμε και τι θα ακούσουμε ακόμα.....

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχα φανταστικη η εξαχρονη!
    εχουμε να ακουσουμε ακομα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Μάχη, άσε ....... Λυπάμαι μόνο που δεν έχω μια κάμερα να γράφει συνέχεια το τι λένε και τι κάνουν.

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ινα. Ευχαριστώ πολύ, είναι όντως φοβερά τα παιδιά! Με γεια το καινούργιο blog. Θα έρθω επίσκεψη το βράδυ όταν θα έχουν κοιμηθεί τα ζουζούνια.

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικό!!! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε βρε σαν τα χιόνιααααα! Που χάθηκες εσύ; Σε πειράζω φυσικά! Θα τους χαίρομαι, θα τους χαίρομαι!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχα...φοβερή η μικρή!! τώρα κάτι υπονοεί...α) μήπως πάχυνες μαμάκα ;;; β) δεν θέλω άλλο αδελφάκι εεε;;; πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα .... έλπιζα να μην το σχολιάσει κανείς ως προς το οτι η μαμά πάχυνε! Λες η μικρή να μου λέει κάτι; Το οτι δεν θέλει άλλο αδερφάκι το έχει πει και ξεκάθαρα! Ο μεγάλος της αδερφός την έχει καλύψει πλήρως!

      Διαγραφή
  7. ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ..... πολύ γέλιο.... έχω και εγω ένα εξάχρονο γιο που ήθελε να του κάνω ένα αδερφακι σκυλάκι ...... ώχ παναγία !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Ολγα κι εσύ, τι σου ζήτησε το παιδί; Δύσκολο είναι; Ένα σκυλάκι για να μην έχει και πολλά - πολλά με την μαμά!!!! Να τον χαίρεσαι και ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή
  8. Αυτές οι συζητήσεις με τα παιδιά είναι όλα τα λεφτα!! Έχουν εναν μοναδικό τρόπο να προσεγγίζουν και να αντιλαμβάνονται τα πράγματα!

    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερό το πως λένε ξεκάθαρα αυτό που σκέφτονται, θέλουν και αισθάνονται, χωρίς να κρύβονται.
      Πολλά φιλιά και σε εσένα κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχαχα!!! μήπως άκουσε τίποτις ακατάλληλο για ανηλίκους το παιδί χθες που ήταν και του Αγίου Βαλεντίνου και ταράχτηκε??? Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι μάλλον δεν θέλει αδερφάκι ακόμα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαααααααααααααααα μη νομίζεις, ξέρεις πως το γιορτάσαμε χθες; Φάγαμε όλοι μαζί τους λουκουμάδες που έφτιαξα και μετά εγώ βγήκα βόλτα στην blogoγειτονιά και ο σύζυγος κοιμήθηκε από τις 10.30. Τι να σου πω δηλαδή! Αδερφάκι δεν θέλει και το έχει πει χωρίς υπονοοούμενα. Ο Βαγγέλης της φτάνει και της περισσεύει!

      Διαγραφή
  10. Να πω ότι σε είδα με κοιλίτσα της προάλλες, δεν σε είδα. Απλά το κοριτσάκι σου θέλει να μείνετε στα δύο τέκνα:)
    Εγώ πάλι έχω το αντίθετο πρόβλημα...θέλουν κι άλλο μωρό!!!! Τους λέω να περιοριστούν στα μωράκια-κούκλες γιατί η κυρία Εφορία δεν μας αφήνει να τεκνοποιούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα σε συμπαθώ πολύ ήδη, δεν χρειάζεται να με καλοπιάνεις (χαχαχαχχαχαχχχ). Κοιλίτσα έχω, αλλά τι να κάνω; Χρόνος για γυμναστική δεν υπάρχει, πόσο μάλλον για τρίτο παιδί. Οπότε συμφωνούμε όλοι πως θα μείνουμε με δυο τέκνα. Εσύ πολύ το συζητάς τελευταία και αν το κάνεις τελικά, θα το βαπτίσουμε οι blogoφιλενάδες!

      Διαγραφή
  11. Αυτό θα πει να σε αφήνει κάγκελο το τέκνο και να μην ξέρεις τι να πεις... χα χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως άφωνη! Από τις στιγμές που θέλεις να παγώσει ο χρόνος για λίγα λεπτά, για να σκεφτείς τι θα απαντήσεις!

      Διαγραφή
  12. Εγώ γέλασα πολύ με το τέλος! Καλά όλα βρε μαμά αλλά αν έχεις μωρό στην κοιλιά σου αλίμονό σου,χιχι!! Μαρία μου καλημέρα!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ σου λέει, άν φέρει κανένα μωρό εδωμέσα, πάει, θα την βλέπουμε μόνο Πάσχα και Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρία μου! Μ'αρέσει πάρα πολύ να ακούω τέτοιους διαλόγους!! :) καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και λίγα χρόνια μετά ήρθε ο Άρης να πει τα ίδια! Τέλεια η μικρή σου, να την χαίρεσαι Μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα ναι, είδες; Κι εμένα μου έκανε εντύπωση η ατάκα που ήταν ακριβώς ίδια! Σε ευχαριστώ Μάγδα μου κι εσύ να τα χαίρεσαι τα αρκουδάκια σου!

      Διαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........