Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

5 αγαπημένα αντικείμενα !

Δεν ξέρω για εσάς, εμένα μου αρέσουν πολύ τα παιχνίδια! Όταν λοιπόν η Γεωργία του 4 Seasons πρότεινε να παίξουμε για να γνωριστούμε καλύτερα, ήμουν από τις πρώτες που είπα το μεγάλο I DO !!!!

Σήμερα λοιπόν, πρώτη Δευτέρα του παιχνιδιού, πρέπει να σας παρουσιάσω 5 αντικείμενα που έχουμε μέσα στο σπίτι και τα λατρεύω! Μετά από αυτό, νομίζω πως πρέπει να κάνω την πρώτη μου επίσκεψη σε ψυχολόγο, γιατί ανακάλυψα πως ..... δεν τρελαίνομαι και τόσο για κάτι μέσα στο σπίτι μας !!!! (είμαι σοβαρά γιατρέ μου;).
Δυσκολεύτηκα πολύ να βρω κάτι που δεν θέλω να αποχωριστώ, που θα στεναχωρηθώ αν χαλάσει ή το χάσω! Ίσως γιατί δίνω μεγαλύτερη σημασία στους ..... συγκατοίκους μου και όχι στα αντικείμενα.
Αφού γύρισα λοιπόν όλο το σπίτι (αχ Γεωργία τι μου έκανες έψαχνα σαν την χαζή), έβρισκα ένα βιβλίο, το οποίο όμως θα το γράψω στην κατηγορία "βιβλία" και όχι στα αντικείμενα! Το ίδιο και με τις κορνίζες με τις φωτογραφίες!
 Ψάξε - ψάξε όμως, να τι βρήκα:
 Την φωτογραφική μου
μηχανή.

 Την έχω πάντα φορτισμένη και την κουβαλάω παντού μαζί μου. Βγάζω συνέχεια φωτογραφίες (μην κοιτάτε στη συνάντηση που ήταν η πρώτη φορά και ντρεπόμουν, την επόμενη φορά θα δείτε....).


Το pc
μου!

 Δεν πιστεύω να ρωτήσετε τον λόγο! Χωρίς αυτό δεν θα μπορώ ούτε να γράψω εδώ, ούτε να σας διαβάσω! Το ομολογώ πως έχω εθιστεί!



Τα άλμπουμ
με τις φωτογραφίες!

Ολοι νομίζω αγαπάμε ιδιαίτερα τις φωτογραφίες μας.
Κάθε μια μας θυμίζει μια στιγμή της ζωής μας. Περισσότερο χαζεύω αυτές που έχουμε με τον Βασίλη πριν παντρευτούμε, από διακοπές και αυτές των παιδιών.



Την βιτρίνα που έχω
στο σαλόνι μου.
Είναι της γιαγιάς μου, και φιλοξενεί στα ράφια της αντικείμενα της γιαγιάς μου, της μαμάς μου και δικά μου. Τρεις γενιές συναντιούνται εκεί μέσα.



Το μαξιλάρι μου!
Ελάτε τώρα, μην μου πείτε πως δεν τρελαινόσαστε να χουζουρεύετε τα πρωινά που δεν πρέπει να σηκωθείτε.




25 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία με έκανες και γέλασα πάλι... Το Μαξιλάρι μου; Χαχαχα πως δεν το σκέφτηκα ναι κι εγώ το αγαπώωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Γεωργία, το αγαπώ το μαξιλάρι μου! Σαν τον Λάινους, τον φίλο του Σνούπυ που παίρνει μαζί του πάντα την κουβερτούλα του!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και από μένα! Ωραία παρουσίαση!Κ γω έχω κόλλημα με το μαξιλάρι μου! Καλή εβδομάδα Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχα, ναι την αγάπη στο μαξιλάρι την καταλαβαίνω, αλλά δεν μπορώ να πω το ίδιο, γιατί λόγω του co-bedding με την μπέμπα κοιμάμαι πάντα τελικά η μισήστο κρεβάτι και η μισή στον αέρα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όλες έχουμε περάσει την φάση που κοιμάσαι σαν γαλικό κλειδί, με μια πατούσα στο πρόσωπο και ένα κεφαλάκι να σου πατικώνει τα μαλλιά και να μην μπορείς να κουνηθείς! Κουράγιο μανούλα!

      Διαγραφή
  4. Αστρονεραϊδούλα μου, συμφωνώ και επαυξάνω για το μαξιλάρι! Το απόλυτο αντικείμενο-φετίχ!!! Εντυπωσιακή η βιτρίνα με τα κειμήλια των τριών γενεών! Πολύ θα ήθελα να τη δω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την σούπερ μαγείρισσα. Έλα όποτε θέλεις να την δεις, να τα πούμε και να σε κεράσω. Εντάξει, δεν μαγειρεύω όπως εσύ, αλλά το κατιτίς μου θα το φτιάξω να σε φιλέψω!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα αγαπημένα αντικείμενα και γέλασα με το μαξιλάρι! Εγώ αντί για μαξιλάρι θα έβαζα όλο το κρεβάτι μου γιατί πολύ μου αρέσει, είναι και αναπαυτικό και ζεστούλικο!! αχαχχαχχα

    Καλημέρα και καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είπα να το απλοποιήσω λιγάκι! Το μαξιλαράκι μου και ένας 8ωρος ύπνος χωρίς διακοπές και χωρίς το ενοχλητικό ξυπνητήρι, μου αρκούν.

      Διαγραφή
  6. Γειά σου βρε Μαράκι τρελιάρικο!!! Και εγώ αυτό έπαθα όταν έψαχνα να βρω τι θα φωτογραφίσω....δεν έχω πολύ αγαπημένα αντικείμενα! χα χα χα
    Βιτρίνα δεν έχω στο σπίτι καν. Ο Η/Υ εννοείται ότι είναι η προέκταση του σώματός μιας blogger:)
    Μαξιλάρι βρε θηρίο, όντως είναι ενα αγαπημένο αντικείμενο που δεν είχα σκεφτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα εσύ ακόμα δεν μας είπες τίποτα! Για να δούμε, για να δούμε..... Εμεινες τελευταία για να μας κάνεις εντύπωση ε;

      Διαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα! Νόμιζα πως όλες οι αναρτήσεις με αγαπημένα αντικείμενα θα συμπεριελάμβαναν κινητό και λάπτοπ, το μαξιλάρι δεν το είχα σκεφτεί αλλά όντως αυτό κι αν είναι αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινα μου, το κινητό δεν θα το έλεγα, τον υπολογιστή τον έγραψα! Το μαξιλάρι, τρελλή αδυναμία! Εάν έχω το μαξιλάρι μου, μπορώ να κοιμηθώ και στο πάτωμα!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα καλή εβδομάδα!! Μα πως ξέχασα το μαξιλάρι;; χαχαχα πραγματικά αξία ανεκτίμητη!! :) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι, τώρα πάω να δω τι μας έγραψες εσύ.... Σε όλους έκανε εντύπωση αυτό το μαξιλάρι πια;

      Διαγραφή
  9. Πωωωω και εγώ δεν το σκέφτηκα!! Το μαξιλάρι μου!! Μεγάλο κόλλημα σε συγκεκριμένη ποιότητα και σδυστυχώς το κόλλησα και στον γιο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γίνεται να μην το αγαπώ; Αυτό μου παίρνει κάθε βράδυ όλο το βάρος της ημέρας και με ξεκουράζει. Αυτό μου χαρίζει όμορφα όνειρα. Αυτό ξέρει τις τελευταίες σκέψεις που κάνω πριν κοιμηθώ. Αυτό έχει σκουπίσει δάκρυα που δεν τα είδε κανείς. Σε αυτό έχουν αποκοιμηθεί τα παιδιά μου και με αυτό έχουμε παίξει μαξιλαροπόλεμο. Δεν είναι ένα απλό μαξιλάρι.

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες! Χαίρομαι που σου αρέσει! Έριξα μια ματιά στο δικό σου και μου φάνηκε διαφορετικό! Σίγουρα θα το ψάξω περισσότερο!

      Διαγραφή
  11. Καλή εβδομάδα! Η βιτρίνα σου μου τράβηξε το ενδιαφέρον. 4 γενιές μέσα σε μια βιτρίνα ε? Είναι πολύ όμορφο να έχεις παλιά αντικείμενα από δικούς σου ανθρώπους.
    Όσον αφορά το μαξιλάρι, θα συμφωνήσω όπως όλοι άλλωστε. Θα έπρεπε να το έχουμε πρώτο στην λίστα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίνα μου αυτή τη βιτρίνα πραγματικά την λατρεύω. Έχει μέσα πράγματα της γιαγιάκας μου και της μανούλας μου, που τα θυμάμαι από πολύ μικρή να τα χαζεύω.
      Για το μαξιλάρι δεν θα πω περισσότερα!

      Διαγραφή
  12. Κοιτα να δεις τώρα. Εγω διαλεξα κρεβάτι εσυ μαξιλάρι. Οσο για τον υπολογιστη δεν τον διαλεξα αλλα ο αντρας μου λελει οτι επρεπε να διαλεξω την οθονη, το πληκτρολογιο και τον επεξεργαστη σαν τα 3 πρωτα. Τι να εννοουσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου εγώ με το μαξιλάρι μου, μπορώ να κοιμηθώ και στο πάτωμα, δεν χρειάζομαι ολόκληρο κρεβάτι! Έχω τον ύπνο στο τσεπάκι μου! Όσο για τον άντρα μου, μάλλον τον βολεύει, γιατί του έχω αφήσει την τηλεόραση free, αφού δεν θέλει να βλέπει αυτά που βλέπω εγώ, (csi, order & law....).

      Διαγραφή
  13. Διαβάζοντας την ανάρτηση λέω πόσα παραπάνω πιο αγαπημένα έχω από αυτά που έβαλα στην δική μου ανάρτηση. Ο υπολογιστής μου (σπουδάζω και πληροφορική) που είναι η μεγαλύτερη ασχολία μου, το μαξιλάρι μου που εδώ και πόσα χρόνια δεν το αλλάζω με κανένα άλλο. Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαράκι! Εμ blogger και να μην έχει αδυναμία σε υπολογιστή γίνεται; Δεν γίνεται!

      Διαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........