Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Το "μαμά" είναι πιο ωραία λέξη !!!


Ωρα 6.30 πρωινή: μπιμπ μπιπ μπιπ …… μπιπ μπιπ μπιπ (ήχος ξυπνητηριού).

Ώρα 6.35 σηκώνομαι, ανοίγω παράθυρα, ανάβω φώτα στα υπνοδωμάτια για να ξυπνάνε όλοι σιγά – σιγά, αρχίζω να ετοιμάζω πρωινό, κολατσιό, βλέπω τον καιρό για να δω τι θα φορέσουμε, αν χρειάζεται βγάζω γαλότσες, μπουφάν ομπρέλες κ.λπ……

Ώρα 6.45

-      Βασίλη…
-      Μμμμμ;;;;;
-      Σήκω αγάπη μου…
-      Μμμμμμ……..

 
Ώρα 6.55:

-      Βασίλη…
-      Μμμμμμ;;;;;;
-      Σηκω να με βοηθήσεις με τα παιδιά, να τους ξυπνήσεις, βοήθησέ τους να ντυθούν, εγώ φτιάχνω το πρωινό, ετοιμάζω κολατσιό, θέλω και να ετοιμαστώ, δεν μπορώ να πάω στο γραφείο με τις πιζάμες αρκουδάκια!
-      Μμμμμ…..
 

‘Ωρα 7.10:

-ΒΑΣΙΛΗ !!!
-ΜΜΜΜΜΜΜ !!!!
- Ε σήκω ρε παιδάκι μου, πάλι πέρασε η ώρα!
- Τώρα σε 5 λεπτά …  


Ώρα 7.20

Ξυπνάει τελικά…… τεντώνεται, ξύνει το δεξί του αυτί, προσπαθεί να συνειδητοποιήσει που βρίσκεται (αν και 10 χρόνια που είμαστε παντρεμένοι στο ίδιο δωμάτιο ξυπνάει), και αρχίζει:

- Μωρό, που έχει πετσέτα για το πρόσωπο; (έλα μου ντε, που έχει πετσέτα;;;;;;;; Μήπως στο ντουλάπι που βάζουμε τις πετσέτες τα τελευταία 10 ΧΡΟΝΙΑ;;;;;),  

-Αγάπη μου, που είναι η ζώνη μου;  (Στην κατάψυξη θέλω να απαντήσω, αλλά κρατιέμαι, «στην καρέκλα είναι στο δωμάτιο», απαντώ…)


Τελικά  ντύνεται, φτιάχνει καφέ (ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ !!!!!!!!!!!!!), παίρνει τον καφέ και πηγαίνει στο παιδικό δωμάτιο

-      Βαγγέλη…
-      Μμμμμ;;;;
-      Ξύπνα παιδί μου…
-      Μμμμμμ.... (το άτιμο, φωτοτυπία ο μπαμπάς του, ακόμα και στο «Μμμμμμμ» ίδιος είναι!!!!

-      Αθηνά … ξύπνα χρυσαφένια μου (ο μπαμπάκας στην κορούλα εεεεε;;;;;)
-      Ναι τώρα σε 5 λεπτά (δεν ξέρω πόση ώρα διαρκούν τα 5 λεπτά στο σπίτι σας, σε εμάς κρατάνε τουλάχιστον ένα τέταρτο με εικοσάλεπτο)

Τελικά στις 7.40 μπαίνω δυναμικά ΕΓΩ στο δωμάτιο, τραβάω σκεπάσματα, βάζω και μια φωνή (και μετά έχω τύψεις), σηκώνονται και αρχίζουν:

- Μαμά, που είναι το μπουφάν μου;
- Μαμά, που είναι τα γάντια μου;
- Μαμά, να αλλάξω και σήμερα βρακί;
- Μαμά η κυρία είπε να υπογράψεις την δήλωση για την εκδρομή
- Μαμά, τι μας έβαλες για κολατσιό;
- Μαμά τι θα φάμε το μεσημέρι;
- Μαμά, που είσαι; Στην τουαλέτα; Θέλω κι εγώ τσίσα ΤΩΡΑ !!!
- Μαμά, δεν θέλω αυτά τα παπούτσια… τα πέδιλα θέλω (Νοέμβριο μήνα, κάλτσα χειμωνιάτικη με πέδιλο θέλει η …. χρυσαφένια !!!
- Μαμά, η κυρία είπε να πάρουμε και το ανθολόγιο σήμερα…
- Μαμά, η κυρία είπε να έρθεις για την ενημέρωση
- Μαμά, χθες κρύωνα με αυτή την μπλούζα, να μου δώσεις ζακέτα
- Μαμά ξέχασα να σου πω πως θα γράψουμε τεστ στα μαθηματικά

-      Να σας πω, γιατί φωνάζετε πάντα «μαμά» και ποτέ «μπαμπά»;;;;
-      Γιατί το «ΜΑΜΑ» είναι πιο ΩΡΑΙΑ ΛΕΞΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-      ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


FreeDigitalPhotos.net
Image creator's user name: "africa" - view portfolio

 
 

 

 

 

 

15 σχόλια:

  1. 17 χρόνια τώρα και εγώ αναρωτιέμαι...αλλά τελικά μάλλον δε θα μου λυθεί η απορία!! Οπότε εσύ έχεις μέλλον ακόμα!!! Καλή συνέχεια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε γιατί αυτό που λένε πως βρίσκες άντρα ίδιο με τον πατέρα σου, το βρήκα μπροστά μου! Ο πατέρας μου, ακόμα ρωτάει την μάνα μου, "που είναι οι κάλτσες μου;" και είναι μαζί 45 χρόνια! Κλαψ! Θεέ μου, δώσε μου δύναμη και υπομονή!

      Διαγραφή
  2. Περιγράφεις μάλλον τη ζωή μου! Αυτό το "μαμά" τρυπάει τα αυτιά μου κάθε μέρα, μέσα στο σπίτι και έξω από το σπίτι (όταν ένα παιδάκι φωνάζει "μαμά", πάντα γυρνάω κεφάλι μήπως εννοεί εμένα!!). ΑΛΛΑ είναι τιμή μας, μια ΤΙΜΗ που δεν την έχουν οι άνδρες (όσο καλοί και αφοσιωμένοι στα παιδιά τους κι αν είναι...). Συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόνια μου πίστεψέ με, υπάρχουν στιγμές που κοιτάζω τον άντρα μου και σκέφτομαι "ένας άντρας, δεν θα νιώσει ΠΟΤΕ όσα νιώθει μια γυναίκα, την στιγμή που μαθαίνει πως είναι έγκυος, όταν γεννάει αυτό το παιδί και όταν ακούει το "μαμά".
      Όσο για το "σύνδρομο μαμάς", κι εγώ ακούω "μαμάαααα" στον δρόμο και γυρίζω..... τι πλάκα που έχει !!!!!!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω σε αποστόμωσαν! Τι να πεις μετά από την τόσο γλυκιά απάντηση τους...;
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κοριτσάκι μου! Μετά από αυτή την απάντηση, κρατήθηκα να μην βουρκώσω (στο τσεπάκι το έχω το κλάμα) και τους έδωσα από ένα σβουριχτό φιλί ! Μου έφτιαξε την μέρα το άτιμο το 6 χρονο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα ΜΑΝΑ Μαρία!!!!!
    Διαβάζω τις αναρτήσεις σου και χαμογελάω!
    Να φανταστείς ότι ακόμα κι όταν λείπει η μαμά από το σπίτι τα μικρούλια μας και πάλι ΜΑΜΑ λένε!!!! Εξακριβωμένο χαχαχαχα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Mamma El! Έτσι ακριβώς, μια ηχώ ακούμε στο σπίτι "Μαμά" και "Μαρία".

      Διαγραφή
  6. Περιγραφεις ακριβεστατα την καθημερινη μας ανιση μαχη με το χρονο!!!!
    Οπως τα λες, τα 5 λεπτα μοιαζουν αιωνια!!!
    Οσο για τη λεξη "μαμα".....ολοι αυτο φωναζουν στο σπιτι μας, ακομα και ο μπαμπας, μαμα φωναζει! Αλλωστε και οι αντρες μας παιδια ειναι κατα βαθος:)
    Τι υπεροχα παιδακια τρελοκομεια και γλυκουλικα εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτός ο χρόνος! Μας κυνηγάει και τον κυνηγάμε! Δήμητρα, τα ζουζούνια μου είναι τρελλιάρικα! Ειδικά η μικρή, μας έχει χαζέψει τελείως!

      Διαγραφή
  7. Μολις εβαλα τον αντρα μου να το διαβασει μηπως και καταλαβει τι περναω. Ξεκαρδιστηκε στα γελια, ειπε μια κακια λεξουλα για το τι υπονοω και εφυγε. Μαλλον να μην περιμενω και γω να αλλαξει κατι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχααχ!!!!!!καθημερινότητα κλασσική που δεν την αλλάζουμε με τίποτα όμως!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........