Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΘΕΛΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΩΡΑ!

Γειάαααα σααας !!!!!!!!!!!!!!!!!! Το οτι οι Ταύροι είναι πολύ ζηλιάρηδες, είναι γνωστό, έτσι δεν είναι; Ε κι εγώ σαν Ταυρίνα, άρχισα να βλέπω Χριστουγεννιάτικα και έσκασα από την ζήλια μου! Ναι, ναι είναι νωρίς το ξέρω, αλλά αφού θα κρατηθώ ως αρχές Δεκέμβρη για να στολίσω το σπίτι, θα βγάλω το άχτι μου εδώ ! Σήμερα λοιπόν που δεν είχα δουλειά στο γραφείο, άρχισα να βάζω λιιιιιιιιιιγο, τόσο δα λιγάκι Χριστούγεννα στη σελίδα, έτσι για να αλλάζει και λίγο η ψυχολογία !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σμουτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς



Image courtesy of [image creator name] / FreeDigitalPhotos.net
Image creator's user name: "samarttiw" - view portfolio
Image ID: 10064969 - stock illustration uploaded on 17 November 2011


 

16 σχόλια:

  1. Κι εγώ Ταύρος και μες τη ζήλεια! χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααχαχχ Τόνια !!! Ασε, με το ζόρι κρατιέμαι να μην στολίσω από τώρα το δέντρο στο σπίτι!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Μαράκι! Βλέπω στολιστήκαμε και εδώ! Τελευταία θα μείνω!
    Α, σου χω έκπληξη...για πέρνα μια βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Δήμητρα! Άντε να δούμε ποιός θα βγάλει το μεγαλύτερο παιδί από μέσα του στον στολισμό του blog του! Ευχαριστώ για το βραβείο και ..... συγχαρητήρια για τα δικά σου (κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ). Σύντομα ευχαριστήρια ανάρτηση!
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Δεν χρειάζεται να μου κάνεις ευχαριστήρια ανάρτηση βρε χαζούλα. Η αγάπη σου μετράει (κλαίω από συγκίνηση...). Μπορεί να σε γνώρισα λίγες μόνο μέρες αλλά είσαι τρελή σαν και μένα και σε "πάω"! Ότι βοήθεια θες για το blog στείλε @. Μη νομίζεις ότι είμαι γκουρού αλλά κάτι ξέρω η καημένη!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα! καλώς ήρθες και καλή αρχή!! Σε είδα από την Δήμητρα! Καλή συνέχεια με δύναμη και αισιοδοξία!

    Κατερίνα από το www.positive-thinking-greece.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα! Σ' ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Θα τα λέμε κι εδώ, και στην Δήμητρα και σε σένα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. ΝΑ 'ΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ! ΤΖΑ!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΗΡΑ ΤΟ MY LOVABLE BABY ΜΟΥ Κ ΗΡΘΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ. Κ ΕΓΩ ΔΕ ΜΕ ΒΛΕΠΩ Ν ΑΝΤΕΧΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ. ΘΑ ΣΤΟΛΙΣΩ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΣΤΟΛΙΖΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ (ΕΣΥ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ. ΚΛΕΙΣΕ ΑΥΤΑΚΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούω Ασπασία, ακούω και θα κάνω σαμποτάζ στο ΦΒ!!! Θα πάρω τους Anonymous:)

      Διαγραφή
  5. Τώρα, ναι τώρα!
    Καλώς σε βρήκα! Μπήκα και τα διάβασα όλα! Τι ωραία που γράφεις! Γέλασα με τον οδηγό του βανακίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μαμά Κουκουβάγια! Μ' αρέσει που σ'αρέσει έδώ! Να έρχεσαι συχνά! Όσο για τον οδηγό του βανακίου, είδε γυναίκα στο τιμόνι και νόμιζε πως θα βάλω τις ρόδες μου στα σκέλια και θα κάνω πίσω..... Νομίζω πως την επόμενη φορά θα το ξανασκεφτεί! χαχαχχ

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα, σιδεροκέφαλη (για το blogging!)Στο σπίτι δεν στόλισα ακόμα, αλλά στο blog...μέχρι που χιόνισε!!! Σοβαρά τώρα καλή αρχή σου εύχομαι. Θα περνάω να σε βλέπω. Καλό Σαββατοκύριακο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Sheena, καλώς ήρθες! Τι όμορφο που έχεις φτιάξει το σπιτάκι σου! Τα στολίδια σου είναι ΤΕΛΕΙΑ και φυσικά θα σου κλέψω ιδέες για το δέντρο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ ταυρίνα, δεν κρατιέμαι... 1η Δεκέμβρη αποφασίσαμε! Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε 12 και σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τρέχω να προλάβω, γιατί στις 5 έχει και η μικρή γεννέθλια, και μου έρχεται λίγο βαρύ να συντονίσω γενική καθαριότητα, γραφείο, διάβασμα για το σχολείο, στολισμος για τα Χριστούγεννα και πάρτυ του πρωτακίου!

      Διαγραφή
  9. Θελω μια ταυρινα ...ειμαι αιγοκερως .επειγοντως ομως .θελω να φυγω μαζι της .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........