Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νάτο λοιπόν και το δικό μου το blogaki. Πολύ καιρό το σκεφτόμουν πως ήθελα να το φτιάξω και τώρα το αποφάσισα. Να είσαστε όμως επιεικείς μαζί μου, γιατί είναι τα πρώτα μου βήματα στον χώρο ε; Σιγά-σιγά θα μάθω να το διαμορφώνω και κάθε ….. παρατήρηση δεκτή !
Καλώς ήρθατε στο «ΜΕΓΑΛΩΝΩ – ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ – ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ». Είμαι η Μαρία, 38 ετών και (δις) μαμά. Ξεκίνησα αυτό το blog περισσότερο για να γράφω τα στραβά και τα ανάποδα που βλέπω να συμβαίνουν στους δρόμους μας. Δεν θέλω πια  να πάθει κανένα παιδί τίποτα (λιγότερο ή περισσότερο σοβαρό), στους δρόμους. Θέλω να κυκλοφορούν όλα τα παιδιά ασφαλή είτε ως πεζοί στο δρόμο, είτε ως επιβάτες σε αυτοκίνητο. Νομίζω πως πρέπει να είμαστε περισσότερο αυστηροί και προσεκτικοί σε αυτό το θέμα. Αλλά επειδή είμαι και χαζομαμά, θα σας γράφω και τα κατορθώματα των μικρών μας.
Θα χαρώ να ….. χαρείτε όταν με διαβάζετε, να σχολιάζετε και να μου στέλνετε δικές σας ιστορίες, φωτογραφίες, ιδέες και ότι σας ενοχλεί ή ανησυχεί.


9 σχόλια:

  1. Γειά σου Μαρία και καλή αρχή! Σε καλωσορίζω στον κόσμο του blogging:)
    Σ'ευχαριστώ καταρχήν για την επίσκεψη στο blog μου και χαίρομαι που είμαι η πρώτη που σου κάνω ποδαρικό! Εύχομαι να σκίσεις!!!
    Πώς γινόμαστε μέλη στο blog σου??? Που έκρυψες το κουτάκι ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα κι ευχαριστώ για την επίσκεψη! Κόπιασε να σε κεράσω γλυκό του κουταλιού! Οπως βλέπεις, καταβάλω φιλότιμες προσπάθειες με το καινούργιο μου "μωρό". Είπαμε, είμαι "νέο αίμα" (χαχαχχχαχ) και κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη.

      Διαγραφή
    2. Καταρχήν περαστικά Μαράκιστο κοριτσάκι σου! Κατά δεύτερον ακόμα μόνες είμαστε??? Τι θα γίνει? Πρέπει να δικτυωθείς! Πότε θα μας κάνεις μια τσαχπίνικη αναρτησούλα? Γράψε για την ίωση ή για την ποδηλατάδα που δεν απόλαυσες ποτές:(

      Διαγραφή
  2. Γνώρισα το μπλογκ σου από την Δήμητρα! Εύχομαι καλή αρχή! Να τα λέμε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Kathy. Ελπίζω να σου αρέσει η βόλτα από εδώ και να έρχεσαι συχνά. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  3. Ωραία! Τόσο καιρό έψαχνα να καταλάβω αν έχεις κάποιο Blog! Καλώς ήρθες λοιπόν θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί τώρα το έφτιαξα το blog! Ολο το ξεκινούσα, όλο το άφηνα !!! Καλωσόρισες, κερνάω καφεδάκι!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα και στο δικό σου το σπιτάκι :-) Θα τα λέμε κι από δω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αγγελική, καλώς όρισες! Χαίρομαι που ήρθες στην παρέα!

      Διαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........