Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Το πρώτο μου βραβείο και 14 φίλοι !!!!

Γεια σας, γεια σας! Μετά από ένα γεμάτο ΣΚ, με πολλές δουλειές στο σπίτι, διάβασμα και επαναλήψεις για τα διαγωνίσματα, αλλά και συναντήσεις με φίλους, βόλτες, χουζούρι και κατασκευές για το δέντρο μας, ήρθα να σας δω λιγάκι!
Λοιπόν που λέτε, έχω το πρώτο μου βραβείο!



 Ναι, ναι. Την .... απονομή έκανε η Δήμητρα από το for my friends

η οποία μάλιστα είναι και η πρώτη  αναγνώστρια και φίλη αυτού του blog! Ευχαριστώ Δημητρούλα!

Και τώρα πρέπει να σας εξομολογηθώ τις αμαρτίες μου:

1) Έχω το κλάμα στο τσεπάκι μου! Κλαίω με το παραμικρό. Κλαίω όταν βλέπω ταινίες όπως το "when a man loves a woman", στις γιορτές του σχολείου, όταν έρχονται παιδάκια να μας πουν τα κάλαντα, στους γάμους, στα γεννέθλια των παιδιών μου, με τα παραμύθια που τους διαβάζω κ.λπ.
2)Θυμώνω πολύ εύκολα και επίσης ξεχνάω πολύ εύκολα τον λόγο για τον οποίο θύμωσα! Κοινώς "μου περνάει" πολύ γρήγορα. Όταν τσακωνόμαστε με τον καλό μου, του κρατάω μουτρα για 10 ολόκληρα λεπτά!
3) Λατρεύω τα παιδικά βιβλία! Αγόρασα το πρώτο παραμύθι στον γιο μου, όταν ήμουν 5 μηνών έγκυος! Από τότε, δεν μπορώ να αντισταθώ σε όποιο παιδικό βιβλίο μου κάνει "κλικ".
4) Μου αρέσει η οδήγηση. Πολύ! Και κάνω καλύτερο παρκάρισμα από τον άντρα μου! Χα χα χα....
5) Μου αρέσει το μαγείρεμα, αρκεί να μην περιλαμβάνει και το πλύσιμο των πιάτων! Αν μου έλεγαν πως για την υπόλοιπη ζωή μου θα τρώμε σε χάρτινα, καθόλου δεν με ενοχλούσε!
6) Δεν τρώω, ψάρια, σουπιά, σαλιγκάρια (μπρρρρρρ), και αν με βάλεις να διαλέξω ανάμεσα σε ένα γλυκό από το καλύτερο ζαχαροπλαστείο του κόσμου και σε ένα πιτόγυρο, θα διαλέξω το πιτόγυρο!.
7) Έχω δυο συρτάρια στο σπίτι, μέσα στα οποία πετάω ότι μου .... περισσεύει! Αποδείξεις, σημειώματα, κοκαλάκια για τα μαλλιά, στυλό κ.λπ και τα τακτοποιώ όταν πλέον .... δεν κλείνουν!


Αυτά για μένα προς το παρόν!

photo credit: <a href="http://www.flickr.com/photos/malia111/4256029121/">justmalia</a> via <a href="http://photopin.com">photopin</a> <a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/">cc</a>





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........