Τρίτη 2 Απριλίου 2013

5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Εντάξει, το ξέρω πως σας την χρωστούσα την ανάρτηση, μην γκρινιάζετε, να τώρα την γράφω…..
Τελευταία συμμετοχή για το παιχνίδι της Γεωργίας, με πέντε αγαπημένες φωτογραφίες. Μετά από σκέψη και ψάξιμο σε albums, αποφάσισα να σας δείξω τις 5 αγαπημένες φωτογραφίες των τελευταίων 10 χρόνων, γιατί αν έμπαινα στην διαδικασία να επιλέξω από πιο παλιά, ακόμα θα έψαχνα!
Λοιπόν, έχω πάρα πολλές φωτογραφίες. Η βιβλιοθήκη είναι γεμάτη albums και ο σκληρός δίσκος γεμάτος φακέλους. Με μια μικρή λεπτομέρεια! ΔΕΝ απεικονίζομαι εγώ σε αυτές! Ο σύζυγος βαριέται να τραβάει φωτογραφίες, οπότε ο μοναδικός φωτογράφος της οικογένειας, είμαι εγώ!
Έτσι, αποφάσισα να σας δείξω δύο στις οποίες φαίνομαι και εγώ και άλλες τρεις που είναι από τις πιο τρυφερές αναμνήσεις μου.

Ίσως η μοναδική φωτογραφία από τον γάμο μου που μου αρέσει!  Την στιγμή που πήγα να μπω στο αυτοκίνητο, κάποιος φώναξε «Μαρίιιιαααα», γύρισα και ….. κλικ! Αυτή ήταν! Αυθόρμητη και χαμογελαστή! Όλες οι υπόλοιπες είναι σαν να πήγα να βγάλω φωτογραφίες ταυτότητας με νυφικό και πέπλο! Όταν ξεφύλλιζα το άλμπουμ, μου ήρθε να τον πνίξω τον φωτογράφο !!!  Αλλά την γλύτωσε γιατί είμαι καλός άνθρωπος κατά βάθος! Νομίζω πως έχω χρόνια να το ξεφυλλίσω. Μόνο αυτή τη φωτογραφία και άλλη μια, τις έχω σε κορνίζες στην κρεβατοκάμαρά μας.


Ναι, είναι αυτό που νομίζετε. Η πατούσα του γιου μου όταν ακόμα ήταν ένα κομμάτι από εμένα, πριν καν γεννηθεί. Ενημερωτικά, η πατούσα αυτή φοράει τώρα παπούτσι νούμερο 34, λατρεύει την σοκολάτα, μισεί το τυρί και το αγαπημένο του παιχνίδι εκτός από τα lego είναι να πειράζει την αδερφή του!


Η κόρη μου την ημέρα που την φέραμε στο σπίτι από το μαιευτήριο. Είχε παρουσιάσει λίγο ίκτερο και την βάλαμε στον ήλιο να …. ισιώσει! Λατρεύω τις γάμπες με τα καλτσάκια! Ο μπαμπάς της δεν τολμούσε να την πάρει αγκαλιά, γιατί  φοβόταν. Έπρεπε το μωρό να πάει 40 ημερών για να το σηκώσει!



Πρωτομαγιά 2011. Σιγά μην κρατιόταν και δεν βουτούσε στην θάλασσα! Τα παπούτσια στην άμμο, τα πόδια στο νερό, τα μπατζάκια σηκωμένα μεν, μούσκεμα δε.


Η πρώτη μέρα στο σχολείο όταν ο γιος μου πήγε Α’ Δημοτικού! Νομίζω η χαρά και ο ενθουσιασμός είναι εμφανέστατα στα πρόσωπα και των δυο μας! Το πρωτάκι μου τότε, τριτάκι σήμερα, είναι ένα υπέροχο παιδί (κου-κου-βα), με ευαισθησίες, καλλιτεχνικές ανησυχίες και πολλές ερωτήσεις για ότι βλέπει και ακούει.


40 σχόλια:

  1. Τι τέλειες φωτογραφίες! Λάτρεψα το πατουσάκι στον υπέρηχο και τα μπουτάκια με καλτσάκια! Ο γιός φτυστός εσύ! Να σου ζησουν τα αγγελούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ έτσι, έτσι, γιατί όλοι λένε πως μοιάζει στον μπαμπά του!

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου καλό μήνα!! Υπέροχες φωτογραφίες!!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τον αντρούλη σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιώ μου σ' ευχαριστώ πολύ- πολύ! Κι εσύ να είσαι καλά και όλα σου τα όνειρα να βγουν αληθινά!

      Διαγραφή
  3. μα τι υπεροχες φωτογραφιες! καλα με τον υπερηχο και την κορουλα σου ασαραντιστη, απλα μοναδικες! Μου αρέσεις και με ξανθό καρε επίσης!

    Πολλά σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να, αυτές τις φωτογραφίες βλέπω, τσιγκλάω τον Βασίλη για μωρό και ψάχνει να δει ποια ψυχιατρική κλινική εφημερεύει! Το καρέ το είχα πολλά χρόνια και το βαρέθηκα!

      Διαγραφή
  4. Λάτρεψα την πατουσίτσα, όμορφες φωτογραφίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου σ' ευχαριστώ. Τα Χριστούγεννα που τον πήγα να του πάρω παπούτσια και είδα πως έφτασε νούμερο 34, αυτή την φωτογραφία θυμήθηκα!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη φωτό από τον υπέρηχο και φατσάκι να φωτοσυνθέτει στον ήλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Φωτοσυνθέτει" !!!!!!!!!!!! αχαχχαχχχ ! Και να, αυτό το μικρό και εύθραστο πλασματάκι, τώρα μου λέει "ΣΟΥ ΕΙΠΑ δεν θέλω αυτές τις κάλτσες"!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά νομίζω ότι όλες λατρέψαμε αυτό το πατουσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να δείτε και το μοντέλο ολόκληρο! χαχαχχαχ κου κου βαααααααααα!

      Διαγραφή
  7. ναι ναι το πατουσάκι όλα τα λεφτά!!! Αλλά και μεγάλος είναι κούκλος!!! Και η κούκλα σου όμως..υπέροχη!! Μες στο νάζι!! Και του γάμου..τι όμορφη...Οι αυθόρμητες είναι οι καλύτερες τελικά!!! Νομίζω πάντως οτι και τα δυο σου μοιάζουν εε;;; Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες βρε Ελπίδα; Νομίζω πως κανένας δεν μου το έχει ξαναπεί. Ολοι λένε πως και τα δύο μοιάζουν στον μπαμπά τους.... Τεσπα, παιδιά είναι, ή στον μπαμπά θα μοιάζουν, ή στην μαμά!
      Φιλιά στο δικό σας πατουσάκι!

      Διαγραφή
  8. Χαζομαμάααααααα!!! Καλά, πολύ με συγκίνησες με τον υπέρηχο με πατουσάκια και την Αθηνούλα με ίκτερο γιατί είχε και η δική μου και την λιάζαμε έτσι σαν λιαστή ντομάτα!
    Πολύ όμορφη η αυθόρμητη του γάμου σου! Αυτές είναι όντως οι καλύτερες.
    Και εγώ ακριβώς το ίδιο παθαίνω με τις φωτογραφίες, λείπω σχεδόν από όλες! Όλο εγώ βγάζω και δεν είμαι πουθενά:)
    Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου, σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Μα να έχω 3.000 φωτογραφίες στο σπίτι και εγώ να είμαι στις 10 μόνο;

      υ.γ. "Λιαστή ντομάτα" ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧ

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες! Ειδικά το πατουσάκι και η μικρή στη λιακάδα του κρεβατιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βερούλα! Ναι μωρέ, το κουτσουμπίνι μας ήταν ένα τοσοδούλι γατάκι! Αχ μπεμπεκίλα!

      Διαγραφή
  10. Μαράκι μου είναι και οι 5 φωτογραφίες τέλειες! Τα παιδάκια σου είναι κουκλάκια και σαν νύφη ήσουν υπέροχη. Για το πατουσάκι τι να πω; Απλά συγκινούμαι... Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου γλυκιά, σ' ευχαριστώ για τα λογάκια σου. Αλλά σαν νύφη, νομίζω πως περνάς μπροστά και με διαφορά! Λάτρεψα το χτένισμά σου!

      Διαγραφή
  11. Ρε συ Μαρία τι όμορφη οικογένεια που είστε.. κρυφοκοίταξα και λίγο στο φέης!!! Πάντα αγαπημένοι και μονιασμένοι. Η κόρη σου κουκλάρα!!! Τελικά θα πρέπει σίγουρα να βρεθούμε και με τα παιδιά μας!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε άντε ντε, την επόμενη φορά, Κυριακή πρωί σε πάρκο ή παιδότοπο, να γίνει χαμός!

      Διαγραφή
  12. Ακόμα μια φορά να πω ότι ο λόγος σου είναι χειμμαρώδης και απολαυστικότατος, χωρίς πολλά πολλά στολίδια! Υπέροχες οι φωτογραφίες, τι όμορφο να τις μοιραστείς μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρώ μου, σ' ευχαριστώ! Χαίρομαι που σας άρεσαν και ακόμα περισσότερο που τις μοιράστηκα! Σε φιλώ γλυκά - γλυκά!

      Διαγραφή
  13. Αναμνήσεις!! Το πατουσάκι πάντως είναι όλα τα λεφτά. Για την μαμά πάντως τι να πω κουκλάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σους καλέ, θα κοκκινίσω! Οσο για τις αναμνήσεις, είναι ο θησαυρός μας!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα. Οι πρωτες φωτογραφίες απο τον υπερηχο είναι μοναδικές. Αλλα να πετυχετε και πατουσα. Βρε σε ποιον μοιαζουν τα παιδιά.....Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, είδες; Λες και στήθηκε το άτιμο! Βρε συνεννοημένες είσαστε να μου λέτε πως μου μοιάζουν για να χαρώ;

      Διαγραφή
  15. Μαράκι μου από τις πιο συγκινητικές φωτογραφίες που είδα σε αυτό το παιχνίδι που παίξατε.
    Είσαστε μια πολύ όμορφη οικογένεια και να σου πω ότι το μαλλάκι σου σου πάει πάρα πολύ όταν είναι πιο μακρύ!
    Αχ η φώτο με το πατουσάκι όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεανώ μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφά σου λόγια. Κι εσύ είσαι σκέτη γλύκα. Αχ μην μου λες τέτοια για το μαλλί, θα ξυπνάω κάθε πρωί και θα τα τραβάω για να μακρύνουν, τόσο που τα έκοψα!

      Διαγραφή
  16. Ο υπέρηχος με συγκίνησε. Έχω και εγώ μία αντίστοιχη φωτογραφία από όταν ήταν φασολάκι η Δάειρα, και την έχω κορνιζάρει :)

    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου Μαρία μου! Η κόρη σου μία κούκλα και ο γιος καταλαβαίνω ότι είναι το καμάρι της μαμάς :) Άριστος μαθητής!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου σ' ευχαριστώ. Ναι, τα καμαρώνω τα παιδιά μου, όπως όλες μας άλλωστε!

      Διαγραφή
  17. Σ'ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψη! Χαίρομαι που σας έκαναν να χαμογελάσετε!

      Διαγραφή
  18. Πολύ ιδιαίτερες και μοναδικές οι φωτογραφίες σου! Τελικά είναι πολύ όμορφο να αναπολείς και να συγκινήσε ευχάριστα με τέτοιες στογμές! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου κι εγώ σου στέλνω δυο γλυκά φιλιά και σου εύχομαι σύντομα να εκπληρωθούν όλες οι επιθυμίες σου!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες που επέλεξες, αν και περίμενα και μία με το κοντό μαλλί και τις κόκκινες ανταύγειες! Αυτή με την πατουσίτσα είναι απίστευτη! Πάντα έτσι χαμογελαστή να είσαι και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου. Ε, που θα πάει, θα σας τις δείξω και τις κόκκινες ανταύγειες!

      Διαγραφή
  20. Το να μοιραζεται κανεις οταν του ζητας κατι ευχαριστο τις πιο ομορφες στιγμές της ζωής του σημαινει σε αγαπα πολύ. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........