Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗ

Εντάξει, ντρέπομαι τώρα! Τα κορίτσια τόσες μέρες μου έχουν δώσει το βραβείο και εγώ δεν έκανα μια ανάρτηση! Όμως κύριοι δικαστές, αλήθεια σας λεώ, δεν φταίω! Από την μέρα που άλλαξε η ώρα, δεν καταλαβαίνω πως περνάει η μέρα! Φτάνει η ώρα 11.00 το βράδυ χωρίς να το καταλάβω και μετά δεν έχω κουράγιο να κάνω τίποτα! Μα γιατί δεν με ακούει κανείς, όταν ζητάω να προστεθούν 2-3 ωρίτσες ακόμα στο 24ωρο; Τόσο δύσκολο είναι πια;

Δεν καθυστερώ όμως άλλο!

Τα γλυκήτατα κορίτσια μας, η Μαργαρίτα και η Νίκη από το http://mommywiki.blogspot.gr/, μου έδωσαν ένα βραβείο: 

Τις ευχαριστώ πολύ - πολύ και τους ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση!

Τώρα πρέπει να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις. Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν, σας απαντώ:

Γιατί έφτιαξα το Blog: Αρχικά, γιατί μου άρεσαν τα blog που διάβαζα και σαν ένα στοίχημα με τον εαυτό μου, ήθελα να δω αν μπορώ να το κάνω κι εγώ. Μετά, σκέφτηκα πως είναι ένας τρόπος να κρατηθεί ένα "ημερολόγιο" για να το διαβάσουν τα παιδιά μου αργότερα. Τώρα, είναι ένας αγαπημένος τρόπος να χαλαρώσω και να έρθω πιο κοντά με τις καινούργιες φίλες μου.
  
Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως:
Αυτά είναι που προσπαθώ να επισκέπτομαι κάθε εβδομάδα, ή όποτε έχουν καινούργια ανάρτηση! Δεν αφήνω πάντα σχόλια, αυτό εξαρτάται από την διάθεση, τον διαθέσιμο χρόνο ή το αν έχω να πω κάτι ουσιαστικό. Μου αρέσει όμως να μαθαίνω τα νέα τους ή να παίρνω ιδέες από τα πράγματα που φτιάχνουν!
Σίγουρα υπάρχουν κι άλλα που επισκέπτομαι λιγότερο συχνά ή που τα ανακαλύπτω σε μια αναζήτηση για ένα συγκεκριμένο θέμα και μετά τα χάνω.

Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα: Μου αρέσει να σας διηγούμαι στιγμές τις καθημερινότητάς μας, τα βιβλία που διαβάζουμε με τα παιδιά. Σε λίγο καιρό θα σας δείξω και τις πρώτες μου απόπειρες με βελονάκι. Μου αρέσει να διαβάζω από εσάς, θέματα για παιδιά, τις βόλτες σας, τις ατάκες των παιδιών, τις σας αρέσει, συνταγές που προτείνετε και φυσικά ... οδηγίες για πλέξιμο!
 
Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog: Δεν υπάρχει τέτοια λέξη !

19 σχόλια:

  1. Χμ,χμ,χμ!
    Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ;
    Μια πρόποση:
    Οι καινούργιες φίλες σου,
    χαίρονται ιδιαιτέρως που έφτιαξες αυτό το μπλογκ, και που έγινε αιτία να γνωριστείτε!!! Μια χαρά τα κατάφερες. Είναι ένας πολύ φιλόξενος χώρος και πραγματικός θησαυρός για τα παιδιά σου... τα όνειρα και οι λαχτάρες σου βρίσκονται εδώ!!
    Καλή μας σ υ ν έ χ ε ι α εύχομαι!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι πολύ που σας γνώρισα και τα λέμε και από εδώ, και από e-mail (για τον σύζυγο που ακούει τα μπιπ-μπιπ του κινητού τα μεσάνυχτα δεν παίρνω κι όρκο!), και από κοντά! Νιώθω πραγματικά τυχερή! Σε φιλώ σταυρωτά, σματς - σμουτς!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι! Είδες, τελικά όλα σε αυτή τη ζωή γίνονται για κάποιο λόγο. Αν δεν είχες φτιάξει το blog-άκι σου, δε θα γνωριζόμασταν.
    Ανυπομονώ να δω τις νέες δημιουργίες σου με το βελονάκι :)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!

    Καλή μέρα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία μου τελικά το πιστεύω αυτό! Το κάθε τι που γίνεται, ακόμα και η στιγμή που γίνεται, υπάρχει λόγος.... Χαίρομαι που η συγκυρία του blogging με έφερε δίπλα σας!

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικο, καλορίζικο!!! Να το χαίρεσαι το βραβειάκι σου Μαράκι. Περνάμε όμορφα στο μπλογκοσπιτάκι σου διαβάζοντας τις ιστορίες σας, τα βιβλία σας και σε λίγο θα μας φτιάχνεις και σκουφάκια!! Τι άλλο να ζητήσουμε οι αναγνώστριες;;;
    Μαζι σου και εγώ, να προστεθούν άλλες δυο ώρες στο 24ωρο!!! Δεν μας φτάνουν καλέ μας Θεούλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα αγαπημένη, ευχαριστώ! Κι εγώ περνάω πολύ καλά στην blogoγειτονιά! Σκουφάκια ακόμα δεν έφτιαξα, παλεύω με νήματα και πλέξεις, αλλά έχω φτιάξει κασκόλ (που θα φορέσω του χρόνου τον Χειμώνα....), λουλουδάκια και κουκουβάγιες! Σε λίγες μέρες θα τα δείτε! Εμ ο Υψιστος, σαν άντρας που είναι (ή θέλουμε να πιστεύουμε πως είναι...), δεν μπορεί να καταλάβει εμάς τις γυναίκες που ζητάμε επιπλέον ώρες στο 24ωρο!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο Μαράκι!! Καλημέρα και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελπίδα μου (μα τι υπέροχο όνομα!). Καλημέρα και πολλά φιλιά σε εσένα και στον Νικόλα σου!

      Διαγραφή
  5. καλοριζικο το βραβειακι! και το ξερω οτι θα ακολουθησουν πολλα ακομα!
    υ.γ. μπηκα στο e-crochet και κολλησα, βρε λες;;; αντε μαθε εσυ για να σου λεω τις αποριες μου! ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη, ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Αν κόλλησες στο e-crochet, που να δεις κόλλημα με το "Κερασόπιτες" της Έλενας, που δίνει και πανεύκολες οδηγίες για να τα φτιάξεις! Ένα φιλί για την Ταλιμπανούλα και δύο για εσένα !

      Διαγραφή
  6. Καλορίζικο το βραβείο και ανυπομονώ να δω τι έκανες με το βελονάκι! Εγώ έχω κολλήσει στα βασικά, δύσκολο μου φαίνεται, μάλλον θέλει πολύ χρόνο, οπότε ναι αν είχε αλλες δυο ώρες το εικοσιτετράωρο μπορεί και να τα κατάφερνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ινα! Ναι, θέλει χρόνο αλλά ξέρεις κάτι; Όλη μέρα, από το πρωί ως το βράδυ, τρέχω να προλάβω όλα αυτά που πρέπει. Ε, κατά τις 10.30 το βράδυ, παρατάω τα πρέπει και κάνω αυτά που μου αρέσουν. Στην αρχή ήταν μόνο το blogging τώρα έχω και το .... πλέξing! Κοντεύω βέβαια να ξεχάσω το κοιμάμαι-ing αλλά δεν πειράζει !

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε για την τόσο ωραία ανάρτηση!
    Σε ευχαριστούμε όμως και για όλες τις αναρτήσεις που βάζεις και μας ξεσηκώνεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι κι εγώ σαν κι εσένα. Απο τότε που άλλαξε η ώρα έχω μπερδευτεί! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και θα συμφωνήσω πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο.
    Το πιστεύω ακράδαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια και πάντα να αποκτάς βραβειάκια για το υπέροχο μπλόγκ σου!!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω! Καλό απόγευμα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου συγχαρητήρια για το βραβειάκι!
    Μου άρεσε πολύ η σκέψη σου για το μπλογκ,να το διαβάζουν στο μέλλον τα παιδιά σου!!
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με έχεις στις επισκέψεις που κάνεις!! :) Καλό βράδυ φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!! Σίγουρα τα παιδάκια σου θα διαβάζουν στο μέλλον τις αναρτήσεις της μανούλας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εδώ, εδώ! Εμείς είμαστε οι καινούριες φίλες σου!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α, για βραβειο σε θελω κι εγω!αν θες περασε απ'το μπλογκ μου να το παραλαβεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........