Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ .... (και χαίρομαι πολύ γι' αυτό !)

Η αλήθεια είναι πως ήθελα να γράψω αυτή την ανάρτηση ΑΜΕΣΩΣ μόλις γύρισα σπίτι μετά το συνέδριο, αλλά φοβάμαι πως αν πλησίαζα Η/Υ σε απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου μετά την ολοήμερη απουσία μου, ο σύζυγος θα έψαχνε για ..... διανυκτερεύοντα δικηγόρο για να ζητήσει διαζύγιο ! Επειδή όμως αυτά που ένιωθα ήταν πολύ έντονα, δεν ήθελα να τα αφήσω να ..... χαλαρώσουν, έτσι έκλεψα ένα φύλλο χαρτί από το "πρόχειρο" του γιου μου και για πρώτη φορά, έγραψα ανάρτηση με χαρτί και στυλό! Πείτε μου πως το έχει κάνει και κάποιος άλλος αυτό, να μην νιώθω τελείως τρελή....



Ένα βράδυ πριν από λίγο καιρό, την ώρα που είχα βγει βόλτα στην blogoγειτονιά, έσκασε e-mail από την τρομοκρατημένη Γεωργία πως την έχουν καλέσει να είναι ομιλήτρια στο συνέδριο των bloggers, για το οποίο ακόμα δεν ξέραμε πολλά πράγματα ! Και καπάκι ήρθε το ίδιο μήνυμα από την Ασπασία, την Σοφία και τις Κάλη και Κατερίνα ! Ενθουσιασμός στην παρέα! Πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια !

Έτσι, μετά από πληθώρα μηνυμάτων με ... ασκήσεις θάρρους, πειράγματα και συζητήσεις για το αν θα πάμε κομμωτήριο ή όχι (γυναίκες παιδί μου τσ τσ τσ....) και τι θα φορέσουμε, ήρθε η μεγάλη μέρα! Δεν υπήρχε περίπτωση να το χάσουμε !!! Ακόμα και συνέδριο με θέμα την αναπαραγωγή και την καλλιέργεια των σαλιγκαριών να ήταν, εμείς θα πηγαίναμε να καμαρώσουμε τις φίλες μας ! Δεν τα χάνεις αυτά !!!

Έφτασα στο "HUB" γύρω στις μια το μεσημέρι. Με υποδέχτηκαν με χαμόγελο και μου έδωσαν την κάρτα μου! Ήμουν πια επίσημα μια σύνεδρος - blogger ! Και μέσα σε λίγα λεπτά, όλοι όσοι μέχρι τώρα ήξερα ως enaonoma.gr έγιναν πρόσωπα γελαστά, αγκαλιές ανοιχτές και επιφωνήματα ενθουσιασμού "Α! εσύ είσαι η Μαρία !". "Α! Εσύ είσαι η Σοφία".  Και ήταν τόσο παράξενο, να βλέπεις κάποιον για πρώτη φορά, αλλά να ξέρεις τόσα πολλά για αυτόν, που να μην τον νιώθεις ξένο!


Μιλήσαμε, ακούσαμε, γελάσαμε, συγκινηθήκαμε, αγκαλιαστήκαμε, μοιραστήκαμε, "γεμίσαμε". Πέρασε μια ολόκληρη μέρα χωρίς να το καταλάβουμε. Δεν ένιωσα κούραση, ούτε βαρεμάρα, ούτε για μια στιγμή. Δεν ένιωσα μόνη μου, ούτε για μια στιγμή. Ούτε μέσα στην αίθουσα των ομιλιών, ούτε έξω στον μπουφέ που όλοι φρόντιζαν να είναι γεμάτος για να .... αναπληρώνουμε δυνάμεις!

Η διοργάνωση ήταν άψογη, δεν έλειπε τίποτα. Οι διοργανωτές, εκεί, ανάμεσά μας, να συζητούν, να γελούν, να μας αγκαλιάζουν σαν να γνωριζόμαστε χρόνια. Θέλω να πω σε όλους όσους κόπιασαν για να έχουμε εμείς αυτήν την εμπειρία, ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! Την στιγμή που έκανα "κλικ" για να δημοσιεύσω την πρώτη μου ανάρτηση, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι άνοιγα παράθυρο σε έναν τόσο διαφορετικό κόσμο!

Όταν η Κατερίνα μας ζήτησε να φτιάξουμε μια σαϊτα, να γράψουμε κάτι επάνω σε αυτήν και να την πετάξουμε, ώστε κάποιος να λάβει το μήνυμά μας, στα χέρια μου ήρθε αυτή από την Ελένη:


Ελένη, αν διαβάζεις, θα σου πώ: ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ θέλω διακοπές !

Θα με συγχωρέσετε που δεν έβγαλα φωτογραφίες, αλλά νομίζω πως ο φωτογράφος στην προσπάθειά του να αποτυπώσει στιγμές, χάνει πολλές από αυτές και εγώ ήθελα να το ζήσω ΟΛΟ ! Αλλωστέ, τα φλας άστραφταν συνέχεια και είμαι σίγουρη πως σε λίγες μέρες οι φωτογραφίες θα κατακλείσουν το διαδίκτυο!

Γύρισα σπίτι με ένα πλατύ χαμόγελο και όταν ο σύζυγος με ρώτησε "πως είσαι"; Του απάντησα: "Χαρούμενη" και του έδωσα ένα φιλί (εντάξει, ήθελα να τον καλοπιάσω λιγάκι....)! Και ναι! Ήμουν χαρούμενη γιατί ήμουν κι εγώ εκεί!


 

Και του χρόνουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ !!!! Σας αγαπώ πολύ!

29 σχόλια:

  1. Μαρία μου τα είπες υπέροχα. Η χαρά μας κι εμάς είναι απίστευτη και δεν έχουμε σταματήσει να το συζητάμε από χθες!!! Κι εμείς χαρήκαμε που τα είπαμε αν και με τόσο κόσμο, υπήρχαν μόνο πέντε λεπτά για τον καθένα,χιχι!!! Καλή εβδομάδα. Callie and Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου γλυκά ήταν υπέροχη εμπειρία! Μακάρι να ήταν διήμερο για να γνωρίσουμε κι άλλους! Λετε να το εισηγηθούμε για το επόμενο, να το κάνουμε διήμερο σε ξενοδοχείο;;; αχαχαχχαχ

      Διαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα! Του χρόνου ελπίζω να είμαι και εγώ εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαντίνα μου, όποτε έρθεις Ελλάδα, στείλε μήνυμα κι ας μην έχει συνέδριο! Θα .... συνεδριάσουμε μεταξύ μας! Φιλιά στο μπεμπάκι σου!

      Διαγραφή
  3. Μην μου πεις ότι σε έχουν καλέσει ομιλήτρια σε συνέδριο για καλλιέργεια σαλιγκαριών..γιατί θα τρελαθώ! Χαχαχα!
    Είσαι πια φίλη μας κανονική, τα'χουμε πει αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου που το χαμόγελό σου φωτίζει τον χώρο όπου κι αν βρίσκεσαι, είσαι μια γλύκα! Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει κάποιος δίπλα σου και να μην τον κάνεις να νιώσει όμορφα και ζεστά! Τι κάρμα ήταν κι αυτό .... Να συναντηθούμε μέσα από χιλιάδες "κλικ"!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι με συγκίνησες...
    Ειδικά αυτή η αγκαλιά που μου έδωσες στο τέλος κι η λέξη σε αγαπώ...με έκανες να κλαίω μέχρι να φθάσω σπίτι. Πόσο δυνατά να το φωνάξω;;; ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ, πως στα 38 μου χρόνια θα είχα την ευτυχία να αποκτήσω καινούργιους φίλους! Η σκέψη αυτή με κάνει να χαμογελώ πολλές φορές κάθε μέρα! Είχα πολύ καιρό να νιώσω έτσι!

      Διαγραφή
  5. Μαρία μου είσαι πολύ γλυκιά και τρυφερή!!
    Χαίρομαι κάθε φορά που σε βλέπω, να είσαι πάντα χαρούμενη!! Και όχι δεν είσαι η μόνη που γράφεις σε χαρτί..! Πολλές φορές μου βγαίνουν καλύτερα σε χαρτί οι σκέψεις μου!! Καλή εβδομάδα να έχουμε σου στέλνω την αγάπη μου φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι, έχω να γράψω σε χαρτί κείμενο μεγαλύτερο από την λίστα για τα ψώνια στο s.m. πολλά χρόνια! Γράφω μια σειρά και πιάνεται το χέρι μου (είμαι σοβαρά άραγε;).
      Φαντάσου τώρα που έγραψα δυο σελίδες! Είσαι πολύ τρυφερό πλάσμα και όποιος σε έχει στην ζωή του είναι πολύ τυχερός και ελπίζω να το ξέρει! Ο Κ. το ξέρει, είμαι σίγουρη!

      Διαγραφή
  6. Ένα από τα ωραία είναι ότι ο καθένας μας προσεγγίζει το θέμα διαφορετικά και παρόλα αυτά το συναίσθημα είναι το ίδιο! We are together in this, We are as you are, We are social!! Μια χαρά μας τα είπες και ραντεβού του χρόνου! (εμείς νωρίτερα). Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, σε είδα τόσο λίγο το Σάββατο! Ελπίζω την επόμενη φορά που θα βρεθούμε να έχουμε περισσότερο χρόνο μαζί! Γιαααα να οργανωθούμε ..... Πάω να δω τι έχετε γράψει όλες για τις "γειτονιές"...

      Διαγραφή
  7. Μπράβο που περάσατε τόσο υπέροχα! Εδώ πέρασα όμορφα εγώ που έβλεπα από το streaming! Και εννοείται ότι αν μιλούσε φίλη μου σε συνέδριο για σαλιγκάρια θα ήμουν εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ινα θα χαρώ την επόμενη φορά να γνωρίσω κι εσένα. Ήταν πολύ όμορφη εμπειρία !

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι πολύ που τα περάσατε τόσο ωραία..
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Μαράκι! Άντε, την επόμενη φορά, έλα κι εσύ!

      Διαγραφή
  9. Εγώ έχω γράψει σε χαρτί ανάρτηση! Δεν είσαι τρελλή!Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φλώρα!!!!!!! Δεν είμαι μόνο εγώ τελικά ..... Φιου !!!!!!!!!!!!! Κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά! Να τα λέμε, να τα λέμε!!!!

      Διαγραφή
  10. τι τέλεια που περάσατε...!!!! Κι εγω θελω διακοπεεεεεές !!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ελπίδα, η αλήθεια είναι πως μας έλειψες! Φιλιά στον Νικολίνο σου!

      Διαγραφή
  11. Μαράκι κάπως έτσι γύρισα και εγώ και ολίγον ζαλισμένη από τις μπύρες:) Φιλί αμέσως στον σύζυγο για καλόπιασμα και μετά τον έπρηξα να του λέω τι έγινε!!!
    Ετοιμάζω βαλίτσες για το συνέδριο για σαλιγκάρια!!! Που θα γίνει??? Εσύ βρες αυτό το δικηγόρο να τον έχουμε έτοιμο:)
    Ήταν ακριβώς όπως τα περιγράφεις και ακόμα καλύτερα! χα χα χα
    Αγκαλίτσες και φιλάκια και γνωριμίες και η δική μας φιλία που δυναμώνει ακόμα περισσότερο! Να, είναι κάτι τέτοιες στιγμές που χαιρόμαστε που είμαστε bloggers! Αυτά τα δυνατά συναισθήματα που νιώθουμε!
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου Μαράκι και ζεστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, δεν θα πάψω να λέω, πως εσύ έπαιξες πολύ μεγάλο ρόλο στην .... δική μου πορεία στο blogging με ότι συνεπάγεται αυτό! Περιμένω δική σου ανάρτηση (θα έχω πάει τουαλέτα πριν και θα έχω δίπλα μου ξηρά τροφή και νερό γιατί μυρίζομαι τεράστια ανάρτηση...).... Επίσης περιμένω ... πότε θα ξαναβρεθούμε!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω πως έπαιξα ρόλο στην πορεία σου στο blogging (ως το πρώτο μέλος εννοείς?) αλλά με συγκινείς πολύ που μου το λες Μαράκι μου:)
      Προσπαθώ να γράψω εδώ και μέρες και χρόνο δεν βρίσκω!!! Ευελπιστώ στις επόμενες ημέρες:)
      Πάρε εσύ την ξηρά τροφή αλλά θα προσπαθήσω να μην σε κάνω να την χρησιμοποιήσεις!!!
      Όσο για την επόμενή μας συνάντηση, πάρε και το δικηγόρο να έχουμε έτοιμο!!!
      Γεια σου φιλενάδα μου γλυκιά!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ χάρηκα που περάσατε όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου είσαι πολύ καλό παιδί!!! Πραγματικά περάσαμε πολύ όμορφα! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίνα μου, αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα ... συμπεθεριάζαμε! Γιατί, να το κρύψουμε άλλωστε; Εκτός από καλά παιδιά, είμαστε ..... ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!!!!!!!!!! Σε φιλώ κι εγώ ..... σμουτςςςςςςςςςς που λέει και η Μάχη!

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου, είσαι πολύ τρυφερό πλάσμα και όσο σε γνωρίζω περισσότερο τόσο επιβεβαιώνω περισσότερο αυτή την εικόνα. Τα περάσαμε πολύ όμορφα το Σάββατο, μακάρι να ήταν και άλλο. Χαίρομαι που είσαι και εσύ μία από τις θαλασσιές χάντρες που φοράω στο χέρι μου :)

    Εμείς θα τα ξαναπούμε σύντομα, μαζί με τις υπόλοιπες "χαντρούλες" :)
    Σε φιλώ γλυκά!
    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι μου όσο σε γνωρίζω σε νιώθω ακόμα πιο κοντά μου και δεν σταματώ να σκέφτομαι ότι ήταν πραγματικά τύχη και φοβερή συγκυρία η στιγμή που αποφασίσαμε όλες μας να πούμε ΝΑΙ στην πρόταση της Βέρας για συνάντηση των bloggers πολύ πριν το συνέδριο. Μάλλον η στιγμή που όλες αναζητούσαμε κάτι ήταν η κατάλληλη και όλη αυτή η ενέργειά μας ενώθηκε σε μια υπέροχη παρέα. Στο συνέδριο ήταν ετσι ακριβώς όπως τα είπες σαν να πήγαμε όλες μαζί σε ένα πάρτυ χαράς. Ούτε στιγμή δεν ένιωσα αμήχανα και άβολα αφού όπου κι αν γύριζα το βλέμμα μου ήταν μια από εσάς εκεί. Σας αγαπώ πολύ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........