Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΟΛΑ

Δεν ξέρω αν το έχετε νιώσει ή αν το νιώθουν όλοι οι άνθρωποι κάποια στιγμή στη ζωή τους, αλλά εγώ πριν κάποιους μήνες ένιωσα όλες τις επιλογές που έχω κάνει στη ζωή μου, να με βαραίνουν. Άρχισα να μετανιώνω για πολλά πράγματα που έκανα και άλλα που δεν έκανα. Για λέξεις που είπα και άλλες που δεν είπα όταν έπρεπε. Ένιωσα πως το μόνο καλό που έχω στη ζωή μου είναι τα παιδιά μου και πως δεν είμαι και η καλύτερη μάνα γι' αυτά. Πως δεν είμαι καλή πουθενά. Ούτε στη δουλειά μου, ούτε στο σπίτι μου, ούτε στις σχέσεις μου...Και όταν αφήσεις τον εαυτό σου να νιώθει έτσι, κατρακυλάς συνέχεις και νιώθεις πιο χάλια.... πιο χάλια..... Δεν σε γεμίζει τίποτα, δεν σε ικανοποιεί τίποτα...  Βλέπεις παντού λάθη, εμπόδια και βάρος, ένα απίστευτο βάρος που σε κουράζει, δεν σε αφήνει να σηκώσεις το βλέμα και να χαρείς την λιακάδα έξω από το παράθυρο, ένα τραγούδι, μια βόλτα... Σκέφτεσαι όλα αυτά που ήθελες να κάνεις αλλά δεν τόλμησες γιατί φοβήθηκες την αποτυχία ή όλα αυτά που δεν ήθελες να κάνεις αλλά τα έκανες γιατί συμβιβάστηκες.....
 
Σίγουρα έχει και πιο κάτω..... Εγώ δεν έφτασα εκεί. Ένα πρωί πριν κάποιους μήνες, αποφάσισα να αντιδράσω. Να αλλάξω όλα αυτά που δεν μου αρέσουν. Εντάξει, όλα δεν γίνεται, τουλάχιστον όχι ακόμα, αλλά πολλά από αυτά. Κάποιοι ίσως να γελάσετε και να πείτε: Σιγά τα προβλήματα!!!!!!! Όμως κάθε μικρό πραγματάκι που αλλάζω, νιώθω ένα μεγάλο βάρος να φεύγει από πάνω μου. Και μου αρέσει πολύ αυτό.
 
Κατ' αρχήν, πήρα την απόφαση να φτιάξω αυτό εδώ το blog, που το ήθελα καιρό και δεν το τολμούσα. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω και να δοκιμάζω, ώρες ατελείωτες. Την μέρα που το "έστησα" και δημοσίευσα την πρώτη μου ανάρτηση, ένιωσα σαν να είχα στείλει πύραυλο στο φεγγάρι! Όταν δε είχα και το πρώτο μου επίσημο μέλος (την Δήμητρα) χαμογελούσα σαν πρωτάκι που πήρε "άριστα" στην ορθογραφία. Το ίδιο χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω κάποιο καινούργιο μέλος να έχει γραφτεί ή να έχει αφήσει σχόλιο. Το blogging εκτός από την ικανοποίηση του "μπορώ να το κάνω" μου έχει προσφέρει την χαρά του να γνωρίσω καινούργιους φίλους, όχι μονο ιντερνετικά αλλά και σε πιο προσωπικό επίπεδο. Και το καλό είναι πως επειδή είναι όλοι "καινούργιοι" δεν χρειάζεται να κρύβεσαι ή να αλλάξεις, σε έχουν γνωρίσει όλοι, έτσι όπως είσαι τώρα!!!!!
 
Απόφαση δεύτερη. Έκοψα τα μαλλιά μου. Τα μαλλιά μου τα μισούσα. Είναι σπαστά, ούτε ίσια-ούτε σγουρά, με αποτέλεσμα να μην είναι ποτέ όμορφα χτενισμένα. Ενα απόγευμα λοιπόν, πήγα στο κομμωτήριο έκανα κόκκινες ανταύγεις που πάντα όλοι μου έλεγαν πως με χλωμιάζουν αλλά εγώ τις ήθελα και τα έκοψα κοντά. Τώρα τα λατρεύω! Δεν νομίζω να τα ξαναμακρύνω, αλλά κατά το Πάσχα θα πάω να κάνω πιο έντονες τις κόκκινες ανταύγειες ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!!
 
Απόφαση τρίτη. Πήγα επιτέλους στον γιατρό και μου έγραψε εξετάσεις. Τις έκανα και βγήκαν όλες καλές, εκτός από τον σίδηρο και την αιμοσφαιρίνη που ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ο γιατρός μου έδωσε οδηγίες να παίρνω σίδηρο για 6 μήνες και μετά να επαναλάβω τις εξετάσεις. Άρχισα την αγωγή μου και τώρα, ένα μήνα μετά, ήδη αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Δεν νιώθω πια συνεχή κόπωση και νύστα, τα μαλλιά μου δεν πέφτουν και έχουν δυναμώσει, το χρώμα μου δεν ειναι πια κίτρινο. Βέβαια, έχω ακόμα πολύ καιρό για να ολοκληρωθεί η αγωγή, αλλά είπαμε: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!
 
Απόφαση τέταρτη: Καθάρισα το πατάρι, τα ντουλάπια τα συρτάρια.... Πέταξα ότι περιττό, ότι δεν είχε χρησιμοποιηθει τα τελευταία 3-4 χρόνια, ότι δεν θα μου έλειπε αν το αποχωριζόμουν. Ξεχώρισα παιδικά ρούχα και παιχνίδια που δεν τα χρειαζόμαστε και τα χάρισα.
 
Απόφαση πέμπτη: Άρχισα να ζητάω βοήθεια. Ε ναι, δεν είμαι υπεράνθρωπος. Άρχισα να ζητάω βοήθεια για να κάνω κάτι ή να βάζω προτεραιότητες στο τι θα γίνει. ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Επίσης, άρχισα να λέω τι δεν μου αρέσει, τι με ενοχλεί, τι θέλω να αλλάξει.
 
Απόφαση έκτη: Άρχισα το πλέξιμο. Αυτό είναι πολύ πρόσφατο. Ε λοιπόν είναι απίστευτα αγχολυτικό. Πλέκεις, μετράς πόντους και ξεχνιέσαι! Άσε που είναι ωραίο να βλέπεις μετά αυτό που έχεις φτιάξει με τα χέρια σου. Και αυτό, το ήθελα πολύ καιρό, αλλά δεν είχα κάποιον να μου δείξει. Άρχισα λοιπόν την αναζήτηση στο διαδίκτυο και βρήκα πολλά blogs (νατο πάλι το blogging) με οδηγίες και σχέδια και έτσι άρχισα να βγάζω τα πρώτα μου εργόχειρα που τα καμαρώνω!
 
Απόφαση έβδομη: Έκοψα το facebook! Ο λογαριασμός υπάρχει ακόμα αλλά δε νομίζω να ξαναμπώ, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω πια.
 
Εάν τα καταφέρω μόλις ανοίξει ο καιρός να κόψω και το αυτοκίνητο και να αρχίσω να πηγαίνω στο γραφείο με το ποδήλατο (7 km δρόμος πήγαινε και άλλα 7 km επιστροφή), θα είμαι πολύ ικανοποιημένη με τον εαυτό μου.
 
Εάν αλλάξω δουλειά θα αγγίξω την τελειότητα !!!!!!!!!!!!!! (αχαχχαχαχαχχ).
 
Το συμπέρασμα είναι, πως εκεί που ένιωσα πως δεν μπορώ να κάνω τίποτα, έκανα τόσα που νιώθω πολύ πολύ καλύτερα. Και αυτό φαίνεται !
 
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΘΕΛΗΣΕΙ !
 
 
 
 
 

50 σχόλια:

  1. Είμαι με το φλυτζάνι τον καφέ στον υπολογιστη, το ματι μου δεν εχει ανοιξει ακόμα και το πρώτο blog που μπήκα ηταν το δικό σου!Πραγματικά μου εφτιαξες τη μέρα μ'αυτά που γράφεις. Μακάρι να αντιμετώπιζαν ολοι οι ανθρωποι τοσο δυναμικά τις δυσκολίες! Τα βηματα σου πραγματικα στρατηγικά! Για τη θεραπευτικη του Blogging και του πλεξίματος δεν το συζητώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα καλημερούδια! Πολύ το χάρηκα που σε βρήκα!!! Έπιασα πρώτη φορά βελονάκι πριν λίγες μέρες και οι μόνες αναλυτικές οδηγίες στα ελληνικά που βρήκα ήταν οι δικές σου. Ενθουσιάστηκα!
      Οσο για τα .... βήματά μου, πραγματικά ήθελα να απαλλαγώ από ότι με ενοχλεί και με βαραίνει.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. πολυ ανεβαστικη αναρτηση! μπραβο σου μπραβο σου μπραβο σου!
    ευχομαι να πραγματοποιησεις και ολα τα αλλα που εχεις κατα νου, και ειμαι σιγουρη οτι με τετοια φορα που χεις παρει ειμαι σιγουρη οτι θα τα πραγματοποιησεις!

    εγω παντως που εχω σιδηροπενικη αναιμια οοοοτι αγωγη και να κανω, οσο σιδηρο και φιλισιν και αν παρω, το εκρου του νεκρου δεν φευγει απο πανω μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχούλα να σου πω κι εδώ μια καλημέρα εκτός από αυτή που είπαμε με τα e-mail !!! Κι εγώ σιδηροπενική αναιμία έχω και στίγμα μεσογειακής αναιμίας και αν αφήσω τον εαυτό μου χωρίς αγωγή σέρνομαι. Οι τελευταίες εξετάσεις έδειξαν αιματοκρίτη 29 (!!!) και φεριτίνη 10. Ο γιατρός μου είπε πως με θαυμάζει που στέκομαι όρθια !!!! Πρώτη φορά παίρνω στα σοβαρά την αγωγή και την κάνω όπως πρέπει. Ελπίζω να τα καταφέρω να ανεβάσω τις τιμές!
      Φιλιά πολλά πολλάαααα

      Διαγραφή
  3. Ο Γκάντι στις 10 αρχές του, λέει: Όταν θες μια ουσιαστική αλλαγή, άλλαξε τον εαυτό σου! “Πρέπει να είσαι η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.” Ως ανθρώπινα όντα, η μεγαλοσύνη μας κείτεται όχι τόσο πολύ στην ικανότητά μας να αναμορφώσουμε τον κόσμο – αυτός είναι ένας μύθος της ατομικής εποχής - όσο στο να αναμορφώνουμε τους εαυτούς μας. Αυτό μου θύμισες σήμερα και μπράβο σου που το έκανες πράξη. Στην ίδια φάση βρίσκομαι και εγώ αλλά αντ'ιθετα με σένα είμαι λίγο πιο αναβλητική. Καλημέρα δυναμική σου εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου απλά αποφάσισα πως αντί να γκρινιάζω γι' αυτά που δεν μου αρέσουν, πρέπει να κάνω κάτι για να τα αλλάξω. Βαρέθηκα να είμαι 38 χρονών και να νιώθω 70. ΤΕ-ΛΟΣ !!! Και είναι ωραίο όταν αρχίζεις να αλλάζεις!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μαράκι!! Έτσι δυναμικά..Μη μασάς...Να κάνεις αυτό που σε κάνει να νιώθεις καλά!!Και που'σαι..αν βρεις κανένα καλό pattern για πλεχτά πες και σε μένα!! Και να δούμε και τις δημιουργές σου εεε;;; πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου φιλιά πολλά σε εσένα και στον Νικόλα σου. Όταν τελειώσω αυτό που προσπαθώ να φτιάξω φυσικά θα σας το δείξω. Πολύ καλές οδηγίες για το πλέξιμο και μάλιστα στα ελληνικά θα βρεις στο http://kerasopites.blogspot.gr της Έλενας

      Διαγραφή
  5. Εδώ το επίτιμο πρώτο μέλος ήρθε να σχολιάσει!!!
    Και εγώ με αναιμία! Τι γίνεται καλέ, κολλητική είναι??? Είναι από την καλοπέραση μάλλον. Μπράβο που έκανες εξετάσεις. Πρέπει να προσέχουμε τον εαυτό μας. Τόσοι άνθρωποι εξαρτώνται από εμας τις μάνες:)
    Μαράκι φαίνεται ότι έχεις αρχίσει τις αλλαγές και μπράβο σου που παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου και δεν κλαίγεσαι πάνω από τη χυμένη σούπα!
    Κοντό μαλλί επικροτώ και επαυξάνω! Σου πάνε πολύ (δεν σε ήξερα βέβαια πριν...χε χε χε).
    FB stop, χειροκροτώ!!!!
    Δουλειά να αλλάξεις στο εύχομαι ειλικρινά αλλά δύσκολο το κόβω.
    Πλέξιμο αγχολυτικό και περιμένω κασκολάκι!
    Αυτό για τη βοήθεια είναι πολύ σημαντικό! Και εγώ θέλω να το ξεκινήσω αλλά τελικά καταλήγω να τα κάνω όλα μόνη μου!!!
    Αφήνω τελευταίο το blogging....που μπορεί να χρειάζεται πολύ χρόνο από την ήδη τρελή ζωή μας, αλλά είναι ακόμα πιό αγχολυτικό από το πλέξιμο αλλά και πιο κολλητικό από το FB (που δεν έχω!). Keep on blogging Μαράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα αγαπημένη καλημέρα!!!! Πραγματικά βαρέθηκα να κλαίγομαι και αποφάσισα να πετάξω από πάνω μου ότι με κάνει να αισθάνομαι άσχημα. Τώρα που πήρα φόρα, ποιος με πιάνει!!!!!!!!! Το μαλλί κατά το Πάσχα θα το κοντύνω κι άλλο!!!!!! Το πλέξιμο είναι super. Εννοείται πως όταν θα φτάσω σε επίπεδο αυτά που πλέκω να .... κυκλοφορούν, θα φτιάξω κάτι και για τις φιλενάδες μου!!!!!!!!!! Το blogging δεν το περίμενα πως θα μου έκανε τόσο καλό!
      Το fb με ξενέρωσε τελείως! Πολύ ρουφιανιά σε κάποιες ομάδες και πολύ αρχηγιλήκι!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα! Μπράβο σου! Σε νιώθω πραγματικά! Συχνά λέω ότι με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με την κόρη μου, θέλω να αλλάξω τα πάντα, δουλειά, τόπο κατοικίας και πολλά πολλά ακόμα! Μου αρέσει που ξεκίνησες! Το πλέξιμο δεν ξερω, αλλα το βελονάκι που ξεκίνησα εγώ είναι επίσης φοβερά αγχολυτικό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλώς την Ίνα!!!!!!!!! Άντε, αφού ξεκίνησα εγώ που είμαι ο πιο ανεκτικός, φοβιτσιάρης και αναβλητικός άνθρωπος της blogoγειτονιάς, όλοι μπορούν να τα καταφέρουν. Άρχισε να πετάς ότι σε ενοχλεί και σε βαραίνει! Κι εγώ βελονάκι ξεκίνησα. Τώρα που το λέμε, έχεις καθόλου οδηγίες για τερλίκια στα ελληνικά; Οχι όμως μπεμπέ, θέλω για τα παιδιά μου και δεν έχω βρει ακόμα κάτι εύκολο!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα τι είναι τερλίκια; πες το μου στα αγγλικά επειδή μαθαίνω με αγγλικά tutorials και βίντεο!

      Διαγραφή
    3. χαχαχχαχ είναι τα πλεκτά παντοφλάκια που φοράμε μέσα στο σπίτι καλέ! Αλλά να είναι σαν μπαλαρινάκια, όχι κλειστά μέχρι επάνω σαν κάλτσες! Το εξήγησα καλά ή σε μπέρδεψα περισσότερο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    4. καλά το εξήγησες, αλλά δεν έχω δυστυχώς, μέχρι ένα κασκόλ έχει φτάσει η τέχνη μου :) (για να καταλάβεις ασχετοσύνη, λέω καμιά βελονιά θα λέγεται "τερλίκι" χαχαχαχ)

      Διαγραφή
  7. κοκκινο κοντό μαλλί.....φλογερό....αυτή η φλόγα έβγαινε σε όλλο το κείμενο μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλάμινο καλώς όρισες!!!!!!!!! Ε εντάξει, όταν λέμε κόκκινο μην φανταστείς ΚΟΚΚΙΝΟΟΟΟΟ. Καστανό είναι με κόκκινες ανταύγειες, αλλά θα το κοκκινίσω κι άλλο! Αμ πως!!!!!!!! Πήρα φόρα λέμεεεεεεεεεεεεεε!

      Διαγραφή
  8. Πολύ τη χάρηκα την ανάρτησή σου! Είσαι αξιέπαινη γιατί όχι μόνο δεν άφησες την μελαγχολική διάθεση να σε πάρει από κάτω, αλλά έκανες ό,τι καλύτερο μπορούσες για να τη διώξεις μια για πάντα! Είσαι παράδειγμα προς μίμηση, κορίτσι μου! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι που μας ανοίγει την όρεξη! Οχι, δεν γινόταν να το αφήσω να συνεχίσει, γιατί δεν έκανα κακό μόνο σε εμένα. Έκανα κακό σε ανθρώπους που αγαπώ, γιατί τους στεναχωρούσα και μετά ένιωθα ακόμα χειρότερα. Επίσης, οφείλω να διδάξω στα παιδιά μου, πως στα δύσκολα δεν γονατίζουμε, αλλά πηγαίνουμε πάντα ΜΠΡΟΣΤΑ. Δεν κρυβόμαστε, σηκώνουμε κεφάλι και λέμε ΤΕΡΜΑ - ΩΣ ΕΔΩ !!!!!!!!!
      Πάω να δω τι νοστιμιές έχεις φτιάξει!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου τα τελευταία χρόνια είμαι συνεχώς στη φάση που βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή!
    Έχω πάρει απόφαση ότι δε θα αφήσω στο εξής κανέναν και τίποτα να με κάνει να νιώθω μίζερα.Στο λέω εκ πείρας λοιπόν ότι πολύ καλά κάνεις και τα αλλάζεις όλα αυτά που σε μελαγχολούν, σε ρίχνουν και σε κρατάνε πίσω!
    Εσύ βλέπω έκανες την αλλαγή μέσα σου αλλά την εξωτερικεύεις κιόλας (με την αλλαγή στο μαλλί)
    Ξέρεις τί λένε ε; Ότι αυτές που επιλέγουν το κόκκινο χρώμα στα μαλλιά είναι σε φάση αναζήτησης και διεκδικούν με πάθος αυτό που θέλουν.
    Μπράβο σου κοριτσάκι καλή νέα αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε ;;; Είδες τελικά που όλα έχουν εξήγηση!!!!!!!!!!!!!! Αυτό που παραλίγο να πετάξω το μισό σπίτι, τι σημαίνει άραγε;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  10. Μπράβο ρε Μαράκι έτσι πρέπει να παίρνεις τον έλεγχο στα χέρια σου. Οι αλλαγές στην εμφάνιση μας μόνο καλό μας κάνουν, λες να μην σε αναγνωρίσουμε όταν σε δούμε;;; Πολύ ωραία ανάρτηση, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι καλέ, τα μαλλιά τα είχα αλλάξει όταν γνωριστήκαμε!!!!!!!!! Φιλιά Γεωργία μου και ΔΥΝΑΜΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Μαρία για το δυναμισμό σου! Ξέρεις πόσες φορές έχω αισθανθεί αυτό που περιγράφεις; Με τελευταία και καλύτερη πολύ πρόσφατα, όπου έκανα την μεγάλη αλλαγή, έφυγα οικογενειακώς στο εξωτερικό. Έπονται και άλλες, δεν τα βάζω κάτω! Πολλά φιλιά, μου ανέβασες τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, εσύ έκανες το μεγάλο μπαμ. Έτσι, έτσι, ότι δεν μας κάνει, το αλλάζουμε. Φτάνει η μιζέρια και η γκρίνια.

      Διαγραφή
  12. Την απόφαση #5 θα την υιοθετήσω και εγώ! Όλα μαζί δε γίνονται και αρχίζω και φρικάρω ώρες ώρες. Με την ανάρτησή σου αυτή με "παρασύρεις" να σε ακολουθήσω. Σε ευχαριστώ πολύ :)

    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπασία, αυτή τη στιγμή έχω 3 πλυντήρια ασιδέρωτα ρούχα στο πανέρι, τα κοιτάζω, με κοιτάζουν, τα αγνοώ! Κι αυτή η άτιμη η νεράιδα, δεν βάζει ένα χεράκι να βοηθήσει λιγάκι.... Ε, που θα πάει, μέχρι την Παρασκευή θα βρω χρόνο να τα σιδερώσω! Σταμάτησα πλέον να φρικάρω γι' αυτούς τους λόγους.

      Διαγραφή
  13. Λοιπόν έχουμε και λέμε.. εξετάσεις κάνω μια φορά το χρόνο - τσεκαπ - πριν από ενάμιση χρόνο σταμάτησα να βάφω τα μαλλιά μου και είμαι πολύ χαρούμενη όταν ακούω το σχόλιο "αν ήταν κι εμένα έτσι τα άσπρα θα σταματούσα να τα βάφω αμέσως", το μπλογκ το έχω ξεκινήσει απ'το 2007, βοήθεια δεν μπορώ να ζητήσω καθώς έχω την άκρως εγωιστική αντίληψη πως κανείς δεν τα κάνει τόσο καλά όσο εγώ, ρούχα, παπούτσια και τα συναφή ξεσκαρτάρω συνέχεια καθώς είμαι οπαδός του "πέτα", πλέξιμο ξέρω από μικρό παιδί καθώς είχα την μάνα δάσκαλο που ήταν ΦΟΒΕΡΗ πλαίχτρα, το facebook το σταμάτησα πριν κανα μήνα και δεν προτίθεμαι να ξαναπέσω στα σκληρά κι όσο για το ποδήλατο έχω ένα στατικό στην κρεββατοκάμαρα που τό'χω κάνει κρεμάστρα.....
    Πώς τα πήγα;.... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως κανείς δεν τα κάνει τόσο τέλεια όπως εγώ, αλλά ΔΕΝ χρειάζεται να γίνουν όλα τέλεια. Αν είναι για να έχω ένα σπίτι στην εντέλεια, εγώ να παλεύω με τα θηρία μέχρι τα μεσάνυχτα και ο άλλος να παντρεύεται το τηλεκοντρόλ και τον υπολογιστή, ε δεν πειράζει. Ας σηκώσει το χεράκι του και ας μην γίνουν τέλεια. Αρκεί να νιώσω πως αυτός ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για εμένα και θέλει να με ξεκουράσει.

      Διαγραφή
  14. Πω, πω! πανομοιότυπα συναισθήματα!!! :) Πολύ ταύτιση λέμε!! Εντάξει πλέξιμο δεν ξεκίνησα αλλά που θα πάει..χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέξιμο ήθελα να μάθω πολλά χρόνια, αλλά δεν ήξερα καμια γιαγιά να μου δείξει. Η γιαγιάκα μου που ήταν χρυσοχέρα, πέθανε όταν ήμουν 14 χρονών και δεν πρόλαβε να μου μάθει. Αποφάσισα να μάθω μόνη μου, μέσα από τα blogs και τα περιοδικά. Αν το αποφασίσεις, ευχαρίστως να σου πω τι βρήκα και που.

      Διαγραφή
  15. Μπράβο βρε Μαράκι! Ε-σέ-να θέ-λου-με, ε-σέ-να θέ-λου-με! Τον έλεγχο και τη ζωή στα χέρια σου πήρες και όλα θα πάνε ακόμα καλύτερα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δες πόσος κόσμος είναι εδώ σε χειροκροτεί και επαυξάνει! Με φόρα Μαρία και ότι δεν μας κάνει και μας βαραίνει ΕΞΩ! Αλλαγές? Μαζί σου με χίλια (και δεν χρειαζεται να είμαστε σε φάση επαναπροσδιορισμού για να κάνουμε κάποια αλλαγή). Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, μου έκανε εντύπωση, το πόσος κόσμος ανταποκρίθηκε σε αυτή την ανάρτηση! Νόμιζα πως θα περάσει αδιάφορη ή ότι θα μου πουν "πάλι γκρινιάζεις;;;" Χαίρομαι που λάβατε το θετικό μήνυμα που ήθελα να μεταδώσω!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Και εγω θελω να αλλαξω πολλα αυτη τη στιγμη.Μαλλον θα πρεπει να σε συμβουλευτω!Οχι τα μαλλια μου ομως.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τα μαλλιά μου ήταν που "την πλήρωσαν"πρώτα και δεν το μετανιώνω στιγμή! Ετοιμάζομαι μάλιστα να τα ξανακόψω!

      Διαγραφή
  18. Γλυκιά μου..άσε να μιλήσουν τα ..60 μου χρόνια..Απλά περνάς μία φάση που οι περισσότερες της ηλικιάς περνούν.Οταν τα χρόνια θα περάσουν θα δεις σαν μέσα από ένα βιβλίο .."άλλου" τη ζωή σου και είμαι σίγουρη οτι δεν θα θελήσεις να αλλάξεις τίποτα.Να θυμάσαι οτι ακόμα και από τα λάθη μας ξεπηδά κάτι καλό.Θα ήθελα πολλά να σου πω μα ξέρω οτι θα γίνω κουραστική.Όταν νοιώθεις ε΄τσι να πηγαίνεις στο..καθρέπτη, να κοιτάς τον εαυτό σου σαν το ..παιδί σου και να λές με χαμόγελο τεράστιο..ΌΛΑ θα πάνε καλά...Να χαίρεσαι όσα έχεις..σκέψου οτι κάποιο θα δίναν το μισό τους Βασίλειο για να έχουν όλα αυτά....Εντάξει..μη σπρώχνεις..φεύγω καλέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχτίδα μου, όχι μόνο να μην φύγεις, αλλά να έρχεσαι συνέχεια και για όσο θέλεις. Μου άρεσαν πολύ τα λόγια σου. Έχεις πολύ δίκιο. Έχω πράγματα που άλλοι θα έδιναν τη ζωή τους για να τα έχουν οι ίδιοι. Έχω την υγεία μου, την οικογένειά μου, μια υποτυπώδη εργασία, ανθρώπους που με αγαπούν. Απλά, είμαι στην φάση τώρα που θέλω να κάνω ότι δεν έκανα. Που θέλω να προλάβω καταστάσεις πριν καθιερωθούν. Που ίσως είμαι κουρασμένη και πιεσμένη και θέλω για ΜΙΑ μέρα να αδειάσει το κεφάλι μου από υποχρεώσεις και προβλήματα και να περάσω όπως όταν ήμουν 18-20 χρονών.
      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  19. Μου άρεσαν πολύ τα λόγια σου! Πιεζόμαστε μωρέ εμείς οι γυναίκες πολύ...Νιώθουμε αδύναμες να ανταπεξέλθουμε στα υψηλά στάνταρντς που απαιτεί από εμάς η κοινωνία. Ε, λοιπόν δεν είμαστε τέλειες κι ούτε θα γίνουμε! Και μπράβο για τη στάση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόνια μου, νομίζω πως εμείς οι γυναίκες τσιμπήσαμε το δόλωμα που μας έριξαν περί ανεξαρτησίας. Οχι μόνο το τσιμπήσαμε, το κατάπιαμε ολόκληρο μαζί με το αγκίστρι! Και τώρα καλούμαστε να παίξουμε όλους τους ρόλους μαζί. Το οτι δεν είμαστε υπεράνθρωποι το ξέρουμε, αλλά πρέπει να το καταλάβουν και οι γύρω μας.

      Διαγραφή
  20. Μαρία με έχεις κάνει κουρέλι έτσι...καλέ γιατί μας ξεσηκώνεις? Όχι τίποτα άλλο, έρχεται και η Άνοιξη που που έτσι κι αλλιώς ξεσηκωνόμαστε, έχουμε και εσένα! Άσε μην πω για τον τίτλο του blog. Τι σημαίνει το μεγαλώνω, μεγαλώνεις, μεγαλώνει? Θα έπρεπε να λέγεται δεν μεγαλώνω, μεγαλώνεις, μεγαλώνει!!!!
    Σε κάθε στιγμή, σε κάθε "αλλάζω", σε κάθε λάθος και σωστό, υπάρχει ένα κομμάτι από τον εαυτό μας. Συλλέκτες εμπειριών είμαστε και όσα νιώθεις είναι απόλυτα αληθινά και οικεία για όλους. Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίνα μου, μέχρι στιγμής ούτε μια στιγμή δεν με πείραξε που μεγαλώνω! Αν δεν μεγάλωνα θα υπήρχε πρόβλημα. Όσο για τις αλλαγές, χαίρομαι τόσο πολύ όταν τις κάνω, που πραγματικά απολαμβάνω όλη την διαδικασία, ακόμα και αν δεν πετύχει.

      Διαγραφή
  21. Μπράβο Μαρία μου!!
    Δεν μπορώ να σχολιάσω τίποτα άλλο, χαμογελάω γιατί μου αρέσουν οι αποφασιστικοί άνθρωποι που τολμούν τις αλλαγές!! Καλή Σαρακοστή! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι κι εγώ κάθε φορά που παίρνω μια απόφαση και τολμώ κάτι, χαμογελώ γιατί επιτέλους βγαίνω από το καβούκι μου!

      Διαγραφή
  22. Πολλά συγχαρητήρια για την αποφασιστικότητα και τη θετική ενέργειά σου, Μαρία! Είναι όμορφο να μεγαλώνουμε, έχοντας ακόμα περισσότερη διάθεση για ζωή και προσφορά!!! Υπέροχο το ιστολόγιό σου! Καλή δύναμη και καλή συνέχεια στις αναρτήσεις σου!
    Σου εύχομαι "Καλή Σαρακοστή!!!

    Αντώνης Κρασάκης
    (εκπαιδευτικός)

    Υ.Γ. Είμαι πολύ φίλος του αδελφού σου του Γιώργου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αντώνη, καλώς όρισες! Μου είπε ο Γιώργος για εσένα και το blog σου. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, θα τα λέμε και από εδώ λοιπόν, και από τα Παιδικά Χαμόγελα. Καλή Σαρακοστή να έχουμε όλοι.

      Διαγραφή
  23. Μπράβο Μαρία!!!!Πρέπει να ενιωσες μεγάλη λύτρωση μετα απο ολα αυτα!!!!
    Καλώς σε βρήκα είμαι η καινούργια σου φίλη!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........