Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

5 γεύσεις που αγαπώ

Το παιχνίδι της Γεωργίας συνεχίζεται και ήρθε η στιγμή για την πιο νόστιμη ανάρτηση! Για να δούμε, με ποιες θα τσακωθούμε για το τελευταίο κομμάτι από ..... κάτι εάν βρεθούμε στο ίδιο τραπέζι! (αχαχαχχ).

Οι δικές μου αγαπημένες γεύσεις, είναι απλές, καθημερινές και .... εύκολες. Δεν χρειάζεται να έχεις γνώσεις υψηλής γαστρονομίας για να τις απολαύσεις, μπορείς να τις γευτείς καθημερινά.

Είναι φαγητά που τρώει συνήθως όλη η οικογένεια ακόμα και τα παιδιά (εκτός από τα δικά μου παιδιά που είναι τα πιο παράξενα του κόσμου στο φαγητό).

Λοιπόν, κοπιάστε στο τραπέζι μου και καλή μας όρεξη!

Πρώτο και με διαφορά θα βάλω......

Οτιδήποτε ψητό στα κάρβουνα. Από το απλό και ταπεινό σουβλάκι (δεν το λέω καλαμάκι, δεν θέλω αψιμαχίες με Θεσσαλονίκη!!!), το κοτόπουλο και τα μπιφτεκάκια, μέχρι ψάρια, χταπόδι και σουπιά στα κάρβουνα, που δεν τα τρώω με κανέναν άλλον τρόπο μαγειρέματος, παρά μόνο ψητά. Ότι πέσει στα κάρβουνα, είναι λατρεία!


Τυρόπιτα. Κατά προτίμηση με λεπτό φύλλο κρούστας να τραγανίζει, με γέμιση από 2-3 διαφορετικά είδη τυριών, αυγά και γάλα και μπόλικο πιπέρι (θα σας γράψω την αγαπημένη μου συνταγή κάποια φορά). Ξέρετε, αυτήν που μόλις βγει από τον φούρνο τρως δυο κομμάτια για να δοκιμάσεις εάν πέτυχε και μετά τρως άλλα δυο κομμάτια για την παρέα και άλλα δυο πριν κοιμηθείς γιατί ένιωσες ένα κενό στο στομάχι !!!

   
Σουτζουκάκια. Με πατάτες τηγανιτές. Ή με πουρέ. Ή με πατάτες φούρνου. Με πατάτες σε οποιαδήποτε μορφή τους τέλος πάντων. Και με ψωμάκι χωριάτικο για τις βούτες!!!!!!!!!!!!!


    
Ήρθαμε και στο επιδόρπιο.... Γαλακτομπούρεκο. Το απόλυτο!!! Εάν εξαφανιζόντουσταν όλα τα γλυκά από προσώπου γης και έμενε μόνο ένα, αυτό θα ήθελα να ήταν το γαλακτομπούρεκο. Με τραγανό καραμελωμένο φύλλο, κρέμα ελαφρά αρωματισμένη, κατά προτίμηση όχι πολύ σφιχτή, και όχι πολύ σιροπιασμένο. Πω πωωωω Να είναι καλοκαίρι, να έχεις κοιμηθεί ένα δίωρο για μεσημέρι (!!!!) και μόλις ξυπνήσεις να χτυπήσεις ένα κομμάτι από το ψυγείο και καπάκι ένα ποτήρι παγωμένο νερό !!!!!!!!!! Θέλω καλοκαίρι, άδεια και γαλακτομπούρεκο τώρααααα!!

Να σας γράψω κι ένα ποτό; Γενικά δεν πίνω, λίγο λευκό
κρασί ή μπύρα μόνο, με το φαγητό τα Σαββατοκύριακα ή λίγο ουζάκι εάν πάμε σε μεζεδοπωλείο. Αλλά λατρεύω το SKINOS. Λικέρ μαστίχα, με το πιο ωραίο άρωμα που έχω δει σε ποτό και γεύση που στην αρχή καίει λίγο και μετά γλυκίζει. Είναι τέλειο και για να το πιεις μόνο του σαν ποτό (με πάγο), ή σαν χωνευτικό μετά το φαγητό. Βαράει λίγο, αλλά δεν πειράζει!!!!!!!!





29 σχόλια:

  1. συμφωνουμε σε ολα...ειδικα στο SKINOS!!!!τι μου το θυμισες τωρα κλαψ!


    καλημερες ομορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε Μάχη..... μην κλαις..... μόλις γεννήσεις θα πιούμε όσο skinos θέλεις. Ε και τώρα να πιεις μια γουλίτσα δεν πειράζει. Θα βγει ο μπέμπης και θα μοσχοβολάει μαστίχα!!!!!!!!!!!!! αχαχαχχαχχ

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένες γεύσεις!! Σουβλάκια..Σουτζουκάκια..μιαμ μιαμ !! Τυρόπιτα..τι να λέμε τώρα!! Χμμμ..αυτό το "Σκίνος" δεν το ξέρω..Μήπως θα έπρεπε να το μάθω ;;; πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα, να το μάθεις, να το μάθεις. Είναι τέλειο σου λέωωωωωωωωωω!

      Διαγραφή
  3. Πωπωπωπω, πέθανα με το γαλακτομπούρεκο και τη σκηνή μετά το μεσημεριανό καλοκαιρινό ύπνο...Αλήθεια, γιατί μετά από τη σιέστα θέλουμε κάτι γλυκό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί την υπόλοιπη μέρα δεν το τρώμε το γαλακτομπούρεκο, μας χαλάει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Θέλωωωωωωωωωω και είναι 11.20 το βράδυ και δεν έχωωωωωωωωω!!!

      Διαγραφή
  4. Πότε μας κάνεις το τραπέζι;;; Ήρθα να δω και μου άνοιξες την όρεξη... Ο έρως περνάει απ' το στομάχι... (βλ.τη σημερινή μου ανάρτηση) Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όποτε θέλετε. Η επόμενη συνάντηση σπίτι μου! Έτσι κι αλλιώς τρελοκομείο είμαστε, ε, λίγο παραπάνω δεν πειράζει! Μωρέ, όλα από το στομάχι περνάνε. Και ο έρως, και τα νεύρα, και η χαρά και η λύπη.... όλα στο φαγητό καταλήγουν!

      Διαγραφή
  5. Μαράκι μου γλυκό μου τρέξαν τα σάλια...
    Λατρεύω κάρβουνο!
    Σουτζουκάκια και γαλακτομπούρεκο...τι μου κανες τώρα
    Για φαγητό έπρεπε να πηγαίναμε οι Β12 τι καφέδες και ποτάκια...εδώ είναι η ουσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα το είχα πει εγώ βρε Γεωργία και δεν με ακούγατε! Μείναμε με τον καφέ, την σαγκρία και την ursus!

      Διαγραφή
    2. Μην κάνετε παράπονα. Ο λαός εψήφισε και αποφάσισε.

      Θα σας φέρω μαζί καταλόγους από delivery αν θέλετε να πάρετε κανένα σουβλάκι εσείς οι λιχούδες.

      Σας φιλώ both!

      Διαγραφή
    3. Ναι, ναι! Στο ένα χέριο καφές και στο άλλο το πιτόγυρο! Μουρλια! Κι εσείς οι fit να βλέπετε να ζουλεύετε! αχαχαχχ

      Διαγραφή
    4. Μόνο εγώ είχα ψηφίσει για φαγητό, ίσως κι άλλες δυο. Θα τις βρω ποιες είναι να μασουλάμε παρέα χιχιχι! Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ σε όλα εκτός από το ούζο. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααααααα φιλενάδα δεν σου αρέσει το ουζάκι; Τρελαίνομαι! Παγωμένο - παγωμένο είναι τέλειο. Άλλο αν μετά κελαηδάω!

      Διαγραφή
  7. Πωπώ Μαρία, με ξέκανες! Συμφωνούμε σε όλα, θα τσακωθούμε σίγουρα!!! Χαχαχα! Το νου σου, είμαι πολύ επιθετική πιρουνίστρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαχχχ "πιρουνίστρια".... Βέρα με έκανεςκαι γέλασα πολύ! Φαντάζεσαι;;;; "Άσε κάτω το σουτζουκάκι, εγώ το είδα πρώτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Άντε βρε, σ' αγαπώ τόσο πολύ που χαλάλι σου, θα τα αφήσω για εσένα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μμμ μιαμ μιαμ!! Πότε θα μας κάνεις το τραπέζι;;
    "Δε θέλω αψιμαχίες με Θεσσαλονίκη" χαχαχα Πόσες φορές προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη με τα καλαμάκια και τα σουβλάκια...Και εδώ κολλάει η γνωστή διαφήμιση "Τι δεν καταλαβαίνεις;;" :)
    Καλό βράδυ πολλά φιλιά Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με πρόλαβες τελικά. Είναι μαρτύριο σας λεω αυτη η βδομαδα. Τόσα φαγητά μαζεμένα. Και απ' ότι βλεπω είμαστε ολες του υγιεινού... Βασικά το ποτό δεν το ξέρω αλλά μπορούμε να κανονίσουμε να μου το μάθεις.χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά η απόλυτη ταύτιση δεν το συζητώ. Και πεινάω!!!
    Συμφωνώ με όλα και με αποτελείωσες με το ουζάκι.
    Και θυμήθηκα χταποδάκι θάλασσα πλιτς πλατς μμμμμμ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τώρα το βλέπω και γουργουρίζει το στομαχάκι μου! Το ποτό αυτό το ξανάκουσα πρόσφατα θα το δοκιμάσω (ενώ κάνω υπερπροσπάθεια να μην σηκώσω το τηλέφωνο για παραγγελία φαγητού και να αρκεστώ στο τοστάκι μου )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λικέρ μαστίχα έχω πάντα στο ψυγείο για τις δύσκολες ώρες:)
    Πουρές με σουτζουκάκια ή και σουτζουκάκια με πουρές ειναι αγαπημένη γεύση!!! Και όλα τα υπόλοιπα δηλαδη!!! Πιρουνίστρια και εγώ και θα γίνει μάχη άμα πάμε για φαγητό!!!! Βέρα και Μαρία και Γιωργία θα σας "φάω" όλες!!! Οι πλαδαροί κοιλιακοί μου αποδεικνύουν την αστείρευτή μου όρεξη!!!
    Φεύγω πεινασμένη και νυσταγμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα, Μαρία! Έχω μεγάλη χαρά να σε γνωρίζω μέσα από την ανάρτηση αφιερωμένη σε μια από τις μεγάλες αγάπες μου - το φαγητό!!! Είμαι λάτρης του φαγητού, μου αρέσουν όλες οι επιλογές σου, μόνο το ούζο βγάζω από την λίστα, δεν πίνω οινοπνευματώδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γαλακτομπούρεκο και οτιδήποτε στα κάρβουνα αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σουτζουκακια ε; Τι μου κάνεις βραδιάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για το πρώτο (και με διαφορά) δε λέω ποτέ όχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........