Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

"Ευρώπη, μαντεψε.... εγώ είμαι ακόμη πλούσια!" #5

Ε αυτό δεν έχει ξαναγίνει! Εννοώ, να γράψω δύο αναρτήσεις μέσα σε λίγες ημέρες !!! Επειδή όμως ένας Θεός ξέρει πότε θα ξαναβρώ χρόνο να καθίσω μπροστά στον υπολογιστή και η ιδέα του να γράψω τη συγκεκριμένη ανάρτηση με ξετρέλανε, έκανα την ..... ανατροπή!

Μετά την Αντωνία, την Ειρήνη, την Κωνσταντίνα και την καταπληκτική Αλεξία λοιπόν, λέω κι εγώ με τη σειρά μου, τι με κάνει να νιώθω "πλούσια" κι ας έχω άδεια τσέπη! Τι με κάνει να χαμογελάω και να σκέφτομαι θετικά, κόντρα στην μαυρίλα της εποχής και στην αρνητική εικόνα που θέλουν κάποιοι να διαδοθεί σε όλο τον κόσμο για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Σε αυτούς τους συνδέσμους: Κίνημα Ελλήνων Πλουσίων Blogger και Κίνημα πλουσίων Ελλήνων blogger - έλα κι εσύ !  μπορείς να μάθεις περισσότερα, γι' αυτές τις αναρτήσεις και τον σκοπό που γράφονται.

Εγώ λοιπών νιώθω πλούσια ....


Γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα η έννοια της οικογένειας. Ναι, αυτής που η μαμά σου σε κυνηγάει να πιεις την πορτοκαλάδα σου κι ας είσαι 45 χρονών, τα παιδιά της αδερφής σου είναι σαν δικά σου παιδιά και την Κυριακή που συναντιόμαστε όλοι μαζί, επιστρέφουμε στην μαμά μας τα τάπερ που μας έχει δώσει γεμάτα σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας!

Γιατί η γιαγιά και ο παππούς είναι λατρεμένα μέλη της οικογένειας και όχι ενοχλητικοί επισκέπτες!

Γιατί στην διαδρομή από το σπίτι στο σχολείο, λέμε σε τουλάχιστον 20 ανθρώπους καλημέρα και μας την ανταποδίδουν με χαμόγελο. Κι ας μην θυμούνται όλοι το μικρό μου όνομα, ξέρουν όμως ότι είμαι "η μαμά της Αθηνάς" ή "η μαμά του Βαγγέλη".

Γιατί όταν κάνουμε ολοήμερο πικ νικ στον Υμηττό, ξεκινάμε από 2 οικογένειες παρέα, ο ένας το λέει στον άλλον, στον κουμπάρο, στον αδερφό, στον φίλο και τελικά καταλήγουμε 15 οικογένειες, δηλαδή περίπου 30 μεγάλοι και 25-30 πιτσιρίκια, απλώνουμε τραπεζομάντιλα στο γρασίδι, παίζουμε μπάλα και συναγωνιζόμαστε στο ποια έφτιαξε τα καλύτερα κεφτεδάκια!

Γιατί μόλις σκάσει μύτη ο Απρίλιος, η Περσεφόνη αποχωρίζεται τον Πλούτωνα, ανεβαίνει στην γη και η Δήμητρα, η μάνα της, από την χαρά της που έχει κοντά της την κόρη της, αφήνει την γη να λουλουδίσει και τον ήλιο να λάμπει !



Γιατί έχω ακούσει Σεπτέμβρη μήνα τον Παπάζογλου να τραγουδάει με πανσέληνο στον Λυκαβηττό 


και τους Κατσιμιχαίους στο Θέατρο Βράχων, κατακαλόκαιρο.


Γιατί στην καψούρα και στο ντέρτι, χορεύεις τα ζεϊμπέκικα του Μητροπάνου.


και τα τραγούδια που έλεγε ο Καζαντζίδης ακούγονται σε όλη την υφήλιο!



Γιατί Σαββατιάτικη έξοδος θεωρείται και το να πίνεις μπύρα σε τενεκεδάκι, στην παραλία του Σχοινιά.

Γιατί σαν την Ελληνική Μυθολογία και τους Μύθους του Αισώπου, τίποτα!


Γιατί εμείς παίζαμε μπουγέλο 30 χρόνια πριν οι ψωνάρες ανακαλύψουν το ice bucket challenge. 


Γιατί τι να σου πει το "come and get it" μπροστά στο "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ" ;;;
("Ω ξειν', αγγέλειν Λακεδαιμονίοις, ότι τήδε κείμεθα, τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι" )

Γιατί έχουμε λιακάδα 300 μέρες τον χρόνο.


Την αλήθεια τη “φτιάχνει” κανείς ακριβώς όπως φτιάχνει και το ψέμα.
Θεέ μου τι μπλε ξοδεύεις για να μη σε βλέπουμε.
Είναι διγαμία ν’ αγαπάς και να ονειρεύεσαι.
Αν δεν στηρίξεις το ένα σου πόδι έξω απ’ τη Γη 
ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς επάνω της....
(Από το: Μαρία Νεφέλη, του Οδυσσέα Ελύτη)


Γιατί όταν θέλεις να δεις θάλασσα, το πολύ σε μια ώρα είσαι εκεί. 




Γιατί Κυριακάτικη βόλτα σημαίνει Πλάκα, Ακρόπολη, Μοναστηράκι.






Γιατί έχω δει το "Μάθε παιδί μου Γράμματα".


Γιατί υπάρχουν ακόμη πάρκα και πλατείες που τα παιδιά παίζουν μπάλα και κρυφτό.




Γιατί μπορείς να στήσεις γλέντι τρικούβερτο μόνο με τσίπουρο, ντομάτα με ρίγανη και φιστίκια!

Γιατί μόνο στην Ελλάδα ευδοκιμεί το μαστιχόδεντρο και έχουμε το καλύτερο ελαιόλαδο του κόσμου.

Γιατί έχουμε την ομορφότερη και πλουσιότερη γλώσσα του κόσμου (εντάξει, οι κακές λεξούλες δεν πιάνονται !!!).

Θα μπορούσα να συνεχίσω μέχρι το βράδυ, η λίστα δεν έχει τελειωμό. Ναι, νιώθω πλούσια και περήφανη για την Ελλάδα μας. Χαίρομαι όταν βλέπω την γαλανόλευκη να κυματίζει. Χαίρομαι που γεννήθηκα και ζω σε αυτόν τον ευλογημένο τόπο. Και όσο και αν κάποιοι (που ντροπή τους που θέλουν να λέγονται Έλληνες) θέλουν να μας γονατίσουν, εγώ θα σκέφτομαι όλα αυτά και θα χαμογελάω!






Το κείμενο και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία και δεν επιτρέπεται η αντιγραφή. Σε περίπτωση που σας άρεσε αυτό που διαβάσατε, μπορείτε να κοινοποιήσετε τον σύνδεσμο της ανάρτησης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέροντας την αρχική πηγή. Ευχαριστώ!





36 σχόλια:

  1. Αχ, τι ωραία ανάρτηση! Το "κίνημα" μας εξαπλώνεται με τον καλύτερο τρόπο!!!
    Αυτά τα "ice bucket challenge" και "come and get it" με παίθαναν!!!
    Και ο Σχοινιάς και οι συναυλίες και το γλέντι μας..... μπράβο Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα μαμά Ειρήνη! Ε μα τώρα,ήρθαν οι ξένοι να μας μάθουν το μπουγέλο!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση και πλούσια από κάθε άποψη!!!

    μπράβο , Μαρία, αισθάνθηκα ακόμα μια φορά πλούσια, γιατί ζω στην χώρα αυτή με τόσο πλούσιους ανθρώπους γύρω μου, που βρίσκουμε τον τρόπο να επικοινωνούμε, έστω εκ του μακρόθεν.

    Καλή συνέχεια σε εσένα και σε όλους του "Πλούσιους Έλληνες".

    την αγάπη μου
    Αλεξία

    (θα προσθέσω τον σύνδεσμο στην δική μου ανάρτηση και σε ευχαριστώ θερμά για την αναφορά σε εμένα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ειδικά εσύ κοριτσάκι μου, με τέτοιο πλούτο που έχεις μέσα στην αγκαλιά σου, είσαι μεγιστάνας! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. μπραβο βρε Μαρακι.. τι ωραια τα λες... Ετσι.. είμαστε πλούσιοι και ευλογημενοι... πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ελπίδα μου. Έτσι πρέπει να νιώθουμε όλοι! Φιλιά και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Κάθε φορά που διαβάζω αναρτήσεις σου θέλω να σου το πω : ΓΡΑΦΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ! Έχεις τόσο ωραίο γραπτό λόγο ! Θα κοινοποιήσω μέσα στην ημέρα στο fb γιατί με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Αχ μωρέ κι εμένα μου λείπει πολύ το blogging, θέλω να γράφω πολύ πιο συχνά αλλά όλο κάτι τυχαίνει και πηγαίνει από αύριο σε αύριο. Θα προσπαθήσω όμως, ναι;

      Διαγραφή
  5. Τι υπέροχη ανάρτηση !
    Λάτρεψα τις αναφορές σου σε καλλιτέχνες μας !
    Αριστέα

    (έμαθα για το κίνημα από την Κωνσταντίνα και σύντομα θα συμμετέχω....όταν αποφασίσω με το καλό να ανοίξω τα σχόλια μου φυσικά γιατί τελευταία έχω τις κλειστές μου☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γράψεις και εσύ Αριστέα μου, όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα! Και τι θα πει "έχω τις κλειστές μου" παρακαλώ; Κοίτα την λιακάδα έξω!

      Διαγραφή
  6. Τι ανεβαστική ανάρτηση!
    Ξεχειλίζει Εθνική υπερηφάνεια,κι έτσι πρέπει να νοιώθουμε ΟΛΟΙ!
    Καλημέραααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά, καλώς όρισες! Ναι, έτσι πρέπει να νιώθουμε όλοι! Άντε γιατί πολλά μας τα είπαν!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο, τέλειο φανταστικό!!!! και πολύ Ελληνικό, άλλη μία ανάρτηση που με κάνει να νιώθω νοσταλγία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πωωωω! Σ' ευχαριστώ! Μα έχει τόσα όμορφα η Ελλάδα, ας τα δούμε όλοι για να πιστέψουμε στην δύναμή μας!

      Διαγραφή
  8. Πόσο δίκιο έχεις!!!
    Μήπως είσαι Καισαριανιώτισσα; Είδα γνωστά μέρη!
    Φιλιά,
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια! Καισαριανιώτισσα με την βούλα που λένε! Γιαγιάδες, παπούδες, όλο το σόι! Πότε ήρθες εσύ στην Καισαριανή; Ε; Οταν ξαναέρθεις να μας το πεις, να συναντηθούμε!

      Διαγραφή
    2. Μα εκεί μένω και εγώ;) Βέβαια όχι πάππου προ πάππου όπως εσύ:) Μεγάλωσα Βύρωνα.
      Μαργαρίτα

      Διαγραφή
  9. Ανατρίχιασα Μαρία!! ...ανατρίχιασα... και έχω μια πελώρια λαχτάρα να ξεχυθώ στους δρόμους να μυρίσω Ελλάδα, να ακούσω Ελλάδα, να νιώσω Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από κάποιον που έχει λόγια του Saint Exupery στον τίτλο...!Απίστευτη η ανάρτησή σου,ανεβήκαμε και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντωνία μου, σ' ευχαριστώ! Έτσι, έτσι, να ανεβαίνουμε! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. έτσι ακριβώς!! Είμαστε πολύ πλούσιοι τελικά!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε Κωνσταντίνα μου! Και δεν έχουν γραφτεί ούτε τα μισά, είναι τόσα πολλά αυτά που μας κάνουν πλούσιους! Και αυτά πρέπει να δείξουμε στα παιδιά μας!

      Διαγραφή
  12. Yπέροχη, καλογραμμένη ανάρτηση! μου έφτιαξες την διάθεση Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νικολέτα, καλώς ήρθες! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σε έκανα να χαμογελάσεις!

      Διαγραφή
  13. Αυτά και άλλα πολλά σημαίνουν ΕΛΛΑΔΑ ευχαριστούμε πολύ γι αυτή την υπέροχη γεμάτη αλήθειες ανάρτηση και ναι είμαστε πλούσιοι όχι μόνο γι αυτά αλλά πάνω απ΄όλα για την υγεία που έχουμε εμείς αλλά και τα παιδιά μας , οι οικογένειες μας γιατί συγχωρέστε σαν την υγεία τίποτα και ας είναι κοινό να λέγετε αλλά πέρα για πέρα αληθινό , ευχαριστώ για τη Χιώτικη Μαστίχα μας
    από; xiotiko.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αρχοντία. Ολοι πρέπει να νιώθουμε πλούσιοι με αυτά που μας χαρίζει η Ελλάδα. ?Ναι, πολλοί από εμάς ίσως χάσαμε τον στόχο και δώσαμε μεγαλύτερη σημασία σε πιο πεζά ή υλικά πράγματα, αλλά τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να δούμε την ουσία. Η Χιώτικη μαστίχα είναι πολύτιμο διαμάντι για την Ελλάδα μας. Η υγεία μας φυσικά είναι ότι πιο πολύτιμο έχει ο κάθε ένας και αυτό που πρέπει να αποζητά πρώτο, έχεις δίκιο!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο Μαράκι. Υπέροχο. Το κοινοποιώ .. με την άδεια σου😀😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γεωργία μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Να το κοινοποιήσεις, να το κοινοποιήσεις!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα. Πολλά φιλιά και σε εσένα!

      Διαγραφή
  16. Την απόλαυσα την ανάρτηση! Με γέμισες περηφάνια!! Είμαστε τόσο ευλογημένος λαός και το ξεχνάμε!!! Μόνο να αλληλοτρωγόμαστε δεν ξεχνάμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το μόνο που φοβάμαι με αυτες τις αναρτήσεις είναι μην φορολογήσουν την ευτυχία και την ελληνική καρδια.Φιλάκια και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........