Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ !

Όσοι με γνωρίζουν καλά, ξέρουν ότι ένα βασικό χαρακτηριστικό μου είναι η σταθερότητα. Μου αρέσει η ρουτίνα, η ασφάλεια που σου δίνει. Αυτή η ρουτίνα που μπορεί κάποιον άλλον να τον κάνει να λιώσει από βαρεμάρα, εμένα με κάνει να χαλαρώνω, να αφήνομαι αλλά και να νιώθω σιγουριά. Για παράδειγμα, ακολουθώ πάντα την ίδια διαδρομή για έναν συγκεκριμένο προορισμό, στα εστιατόρια παραγγέλνω πάντα πιάτα που έχω δοκιμάσει και ξέρω πως μου αρέσουν,  προτιμώ να κάνω τις αγορές μου από τα ίδια πάντα μαγαζιά, τα ρούχα μου έχουν σχεδόν όλα τα ίδια χρώματα.  Γενικά σπάνια κάνω αλλαγές στη ζωή μου και μπορώ να πω ότι όταν είναι απαραίτητο τις κάνω, αλλά μου προκαλούν αμηχανία. 

Ένα άλλο χαρακτηριστικό μου είναι η απεριόριστη υπομονή. Ατελείωτη υπομονή! Δεν εκνευρίζομαι για παράδειγμα όταν οδηγώ σε όση κίνηση και αν μπλέξω, ή όσο "καροτσάκι" και αν με πηγαίνει ο οδηγός του προπορευόμενου αυτοκινήτου! Δεν εκνευρίζομαι αν χρειαστεί να περιμένω σε μια τεράστια ουρά σε μια δημόσια υπηρεσία! Αν δεν έχω χρόνο, απλά φεύγω! Επίσης, μπορώ να μαζέψω δεκάδες φορές κάθε μέρα, τα παιχνίδια των παιδιών από το πάτωμα και να ταξινομήσω τα παραμύθια στην βιβλιοθήκη τους κατά μέγεθος, συγγραφέα και ηλικία. Γενικά μπορείς να πεις ότι είμαι ένας ήπιος και προβλέψιμος χαρακτήρας. Μια μικρή λίμνη με ήσυχα νερά....

Αυτό που ξέρουν όμως και όσοι με γνωρίζουν πολύ καλά, ότι όταν πω ΤΕΛΟΣ, σημαίνει ΤΕΛΟΣ ! Μπορεί να δώσω σε ένα άτομο ή σε μια κατάσταση χιλιάδες ευκαιρίες. Να πω χιλιάδες φορές "δεν πειράζει". Να συγχωρήσω, να ξεχάσω, να δικαιολογήσω. Να με εκμεταλλευτείς και να το ξέρω, αλλά να ελπίζω ότι κάτι θα αλλάξει ή να λέω ότι δεν είναι και τόσο σημαντικό, "έλα μωρέ, δεν πειράζει...".

Όλα αυτά όμως μέχρι τη στιγμή που θα κάνω το ΜΠΑΜ, που θα πω ΦΤΑΝΕΙ !!!! Ετσι και έρθει αυτή η στιγμή, δεν υπάρχει επιστροφή, δεν αλλάζω γνώμη για κανέναν λόγο πια! Για κανέναν όμως! Είναι εκείνη η στιγμή που αποφασίζω ότι αξίζω κάτι πολύ καλύτερο και ότι εγώ δεν αξίζει να ασχολούμαι πια μαζί σου..... Οτι έχεις πέσει τόσο πολύ στα μάτια μου, που δεν θα χαραμίσω πλέον ούτε μια στιγμή από τον πολύτιμο χρόνο μου. Ίσως μάλιστα να σημαίνει και ότι θεωρώ μια κατάσταση ή ένα πρόσωπο αρκετά τοξικά για εμένα, ότι μου κάνουν κακό και ΠΡΕΠΕΙ να φύγω μακριά. Για το καλό μου, για την αξιοπρέπεια μου, για την ψυχική μου υγεία, ακόμα και για να δείξω στα παιδιά μου, πως τελικά οι αλλαγές είναι απαραίτητες. Δύσκολες να τις αντιμετωπίσεις κάποιες φορές, αλλά απαραίτητες.

Σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκομαι αυτή την εποχή, στο σημείο χωρίς επιστροφή, απέναντι σε μια κατάσταση που για πολύ καιρό με έκανε να νιώθω άσχημα, να στεναχωριέμαι, να θυμώνω, να ασφυκτιώ. Ένας χώρος εργασίας που έμεινα για 18 ολόκληρα χρόνια. Αρκετά από αυτά, με πολύ άσχημη συμπεριφορά προς εμένα και τους συναδέλφους μου, με φωνές και απειλές, με ειρωνεία, με πράγματα που εκτοξεύονταν στον αέρα, με πόρτες που έσπαζαν από το χτύπημα, με κλωτσιές σε πόρτες και γραφεία και κούτες με προϊόντα, με σκισμένες σημειώσεις, με κοροϊδία, με.... με.... με..... και με μια τεράστια καθυστέρηση στην μισθοδοσία. Να έρχεται Πάσχα, να έρχονται Χριστούγεννα, να έρχεται καλοκαίρι και να μην έχεις μια στο πορτοφόλι σου ενώ δουλεύεις! Να λες ότι χρειάζεσαι χρήματα για να πάρεις τα σχολικά των παιδιών σου και ο άντρας σου είναι άνεργος και να σου λένε "λυπάμαι μα δεν μπορώ να κάνω κάτι", ενώ η μισθοδοσία σου είναι πίσω 5,6,7,8 μήνες !!! 

Σε αυτήν ακριβώς την κατάσταση λοιπόν έδινα τόπο στην οργή, και συγχωρούσα, και ξεχνούσα και έλπιζα να αλλάξει..... Και έψαχνα να βρω δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα. Έπεσε και η ανεργία του συζύγου και οπλίστηκα με ακόμα περισσότερη υπομονή και κατανόηση.... Είναι και η οικονομική κρίση βλέπεις..... και φυσικά μέσα σε όλα αυτά, η αυτοεκτίμηση στο πάτωμα.... "Πού θα βρω δουλειά;;;; 40 χρονών με δύο παιδιά, ποιος θα με πάρει;;;; Τόσα χρόνια είμαι στην ίδια δουλειά, πώς θα βγω τώρα ανταγωνιστικά στην αγορά εργασίας;;;;" και άλλα πολλά....

Όλα αυτά μέχρι πριν λίγες μέρες όμως! Δεν θα σας πω λεπτομέρειες ακόμα, θέλω να περάσει λίγος καιρός πριν το κάνω αυτό, να τακτοποιηθούν κάποια πράγματα, να μπω στην καινούργια μου ρουτίνα, να βρω λίγο την χαμένη μου αυτοεκτίμηση και υπόσχομαι να σας τα πω όλα! 

Τώρα θα σας πω μόνο, ότι την Δευτέρα που μας πέρασε μπήκα στο γραφείο του ΠΡΩΗΝ εργοδότη μου (δεν το πιστεύω ότι το λέω αυτό !!!) και του είπα απλά, ότι στο τέλος του μήνα εγώ ΦΕΥΓΩ!!! Γιατί δεν αντέχω πλέον να μείνω σε έναν χώρο που δεν με εκτιμούν, δεν με σέβονται και δεν με υπολογίζουν! Δεν θέλω ούτε την δουλειά του, ούτε την αποζημίωση. Θέλω μόνο τα χρήματα που έχω δουλέψει και να ΦΥΓΩ !!!!  Τώρα μένει μόνο να ρυθμιστούν κάποιες λεπτομέρειες για την εξόφληση μου και ναι, σε μια εβδομάδα από σήμερα, θα ανοίξω την πόρτα, θα βγω έξω, θα κοιτάξω τον ουρανό και θα φωνάξω: 

ΦΤΟΥ ΞΕΛΕΥΘΕΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!





24 σχόλια:

  1. Μπορώ να σε καταλάβω.. εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα γιατί απλά.. σου αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι πολύ θαρραλέα Μαρία! Χαίρομαι που επιτέλους νιώθεις ελεύθερη γιατί είναι καταπληκτικο συναίσθημα και μην αφήσεις τίποτα να σου πάρει αυτή τη χαρά! Σου εύχομαι τα καλύτερα από εδώ και πέρα, και ευκαιρία να χαρείς περισσότερο τα παιδιά σου και το πλέξιμό σου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ Μαρακι!!!ΚΑΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ. ΚΑΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ... ΡΟΥΤΙΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου καλή αρχή! Έπρεπε να το είχες κάνει καιρό και να μη σου τρώει όλο αυτό από την δημιουργικότητα, την ηρεμία και τη διάθεση. Είναι πολύ θαρραλέο αυτό που έκανες γιατί κακά τα ψέματα θέλει δύναμη να κλείσεις την πόρτα σε αυτό που είναι η καθημερινότητά σου για χρόνια και θεωρείς τουλάχιστον σίγουρο, για να πας σε κάτι νέο. Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου, σε χαίρομαι. Χαίρομαι τον τρόπο σκέψης σου, τον τρόπο που μιλάς και γράφεις γιατί πολλές φορές με αντιπροσωπεύει ακριβώς.
    Δεν μου αρέσουν ούτε εμένα οι αλλαγές και αγαπώ πολύ την καθημερινότητά μου.
    Πέρυσι πέρασα μια περιπέτεια με την υγεία μου και το μόνο που ευχόμουνα ήταν να βρω την καθημερινότητά μου . Αυτά για να σου πω οτι σε νιώθω. Όσο για την περιπέτεια σου, πιστεύω ότι δεν πρέπει να στεκόμαστε στη λάσπη γιατί παραμένουμε στάσιμοι και στο τέλος βουλιάζουμε κιόλας. Μπράβο για την απόφαση σου! Έπρεπε να είχες φύγει απο καιρό. Οσο κάθεσαι αθροίζεις πράγματα και δεν ξεμπερδεύεις εύκολα. Καλό ξεκίνημα, καλή επιτυχία, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φτου ξελευθερια Μαρακι!! Ευχομαι ολα να πανε καλα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κράτα γερά Μαρία!!
    Καλή αρχή σε ότι κι αν κάνεις, και σίγουρα, ότι πέρασες, θα σου γυρίσει σε καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία, δεν φαντάζεσαι πόσο σε καταλαβαίνω. Όσο μένουμε μέσα σε αυτόν τον κύκλο, χορεύουμε γύρω-γύρω ενώ κάποιος άλλος χτυπάει παλαμάκια. Μεγάλη η απόφασή σου να βγεις από αυτόν και πιστεύω η σωστότερη. Πάνω απ΄όλα η ψυχική σου υγεία και η δική σου αυτοεκτίμηση. Με καθαρό μυαλό τώρα θα πάρεις τις καλύτερες αποφάσεις και θα κάνεις τα σωστότερα βήματα. Όπως συχνά συνηθίζω να λέω «κανείς δεν μπορεί να γυρίσει πίσω τη ζωή και να κάνει μια νέα αρχή, αλλά μπορεί σήμερα να κάνει ένα νέο Τέλος». Εύχομαι ολόψυχα για σένα αυτό το τέλος να φέρει κάτι καινούργιο! Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αδελφουλα μου θα δανειστω μια φραση απο το σχολιο της Αρετης για να σου πω "Ευχομαι ολοψυχα για σενα αυτο το τελος να φερει κατι καινουργιο ! Καλη συνεχεια......" και θα σου αφιερωσω και αυτο το τραγουδακι http://youtu.be/JwpYpD342oA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα τέλος είναι πάντα μια νέα αρχή!

    Εύχομαι να είναι υπέροχη η αρχή και ακόμη πιο καταπληκτική συνέχεια!
    Φιλιά, Μαράκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχεδόν ένα χρόνο από τότε που τα λέγαμε από κοντά, θα σου πω μόνο μπράβο! Είμαι απολύτως βέβαιη ότι πήρες τη σωστότερη απόφαση και το επόμενο βήμα σου θα σε πάει εκεί ακριβώς που επιθυμεί η ψυχούλα σου Μαράκι μου... Με όλη μου την αγάπη, σου στέλνω τα φιλιά μου και μια ευχή. Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρακι μου τα εχουμρ συζητησει εκτενως και προσωπικα και ξερεις οτι απο καιρο ευχομασταν να φτασεις στο σημειο μηδεν. Επιτελους ηρθε η ωρα. Και επειδη κσι εσυ δεν λες ακομη πολλα θα πω μονο ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!! ξερεις εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι πραγματικά ένας υπέροχος, ήρεμος και γεμάτος καλοσύνη άνθρωπος. Ειδικά η υπομονή σου, πραγματικά δεν έχει όρια. Τα 2 χρόνια που σε γνωρίζω, μπορώ να το επιβεβαιώσω.
    Τα τερτίπια της μοίρας ξέρουν καλά να παίζουν στο παιχνίδι της ζωής. Σου πέταξαν το μπαλάκι όταν ήταν η κατάλληλη στιγμή και ευτυχώς εσύ το έπιασες Μαράκι μου.
    Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι ολοκληρωτικά ευτυχισμένη!! Και φυσικά καλά κάνεις και "πετάς" τα λεφτά της αποζημίωσης. Το να κάθεσαι να περιμένεις πότε θα σε απολύσει ένας δειλός και απαράδεκτος εργοδότης, από ένα μίζερο εργασιακό περιβάλλον, μόνο για να πάρεις την πολυπόθητη αποζημίωςη, είναι κατά τη γνώμη μου καταθλιπτικό και μόνο δυστυχισμένο σε κάνει. Πήρες την πιο σωστή, δυναμική και ελπιδοφόρα απόφαση για τη ζωή σου!!! Συγχαρητήρια κοριτςάκι μου γλυκό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ένα μεγάλο μπράβο και από εμένα και συγχαρητήρια για την νέα σου αρχή. Δυστυχώς την κατάσταση που ζούσες την ζουν πολλοί άνθρωποι και περιμένουν υπομονετικά κάτι να αλλάξει. Λόγω της δουλειάς μου μπαινοβγαίνω συχνά σε τέτοιου είδους πολύ κακές επιχειρήσεις και απορώ πραγματικά πόση υπομονη πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι. Η δουλειά δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι δουλεία ούτε βάσανο. Φτου ξελευθερία λοιπόν!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο που το τόλμησες!!! εύχομαι τα καλύτερα από δω κι εμπρός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου μοιάζουμε περισσότερο από όσο θα φανταζόμουν ποτέ! Αρχικά περιγράφεις μαζί με εσένα και εμένα. Δεν μου έχει τύχει ωστόσο τέτοιο περιστατικό στην εργασία μου και μόνο να φανταστώ μπορώ τα συναισθηματά σου και πόσο δύσκολο είναι... Ειδικά σε εμάς που δεν αγαπάμε τις αλλαγές... Μπορώ όμως να σε συγχαρώ για το θάρρος σου να βγεις από μια φανερά στρεσογόνο κατάσταση ενώ μπορώ να σου στείλω όλη μου τη θετική ενέργεια και προσευχή να πάνε όλα καλά- που θα πάνε- και θετικές εξελίξεις να ακολουθήσουν γρήγορα και ανώδυνα! Σε φιλώ γλυκά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου μπήκα να σου πω κι απο εδώ καλή αρχή στο νέο ξεκίνημα που είμαι σίγουρη πως θα σε καλύπτει κυρίως ψυχολογικά κι αυτό για μένα έχει τη μέγιστη σημασία. Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ έχω τα ίδια στοιχεία στο χαρακτήρα μου αλλά κάποιες φορές κι η υπομονή έχει και τα όρια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Oλα θα πάνε καλά και θα εισαι τόσο χαρουμενη που το παρελθον δεν θα μπορει να σε πληγώσει πια. Τρεχα μπροστα και μην κοτάς πισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολλές φορές χρειάζεται να πάρουμε ρίσκα! Νομίζω πως αρκετά πληγώθηκες, θίχτηκες, εκνευρίστηκες....Ώρα να πας μπροστά και να δεις πως όλα θα πάνε καλά!
    Εύχομαι τα καλύτερα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι ίσως η μόνη από το εργασιακό σου περιβάλλον, που γνωρίζοντας την ύπαρξη αυτού του blog και διαβάζοντας την τελευταία ανάρτηση, μπορώ να επιβεβαιώσω τόσο ως μάρτυρας ως και συμπάσχουσα παθούσα την πνιγηρή και αποτρόπαια αλήθεια των όσων με τόσο πόνο, πίκρα και ιερή αγανάκτηση κατέθεσες. Άλλη μία σκλάβα, που δυστυχώς ακόμα δεν μπόρεσε να σπάσει τα δεσμά της και παραμένει υποτακτική σε όσα κατέγραψες. Χαίρομαι που εσύ μπόρεσες να κάνεις τη διαφορά και να σπάσεις τις αλυσίδες που μοιραζόμασταν τόσα ματωμένα χρόνια, σιγοψιθυρίζοντας τις αγωνίες μας φευγαλέα πίσω από στοίβες εγγράφων και φορτωμένα documents στο pc. Θυμάσαι φιλενάδα; Με πνίγει το δάκρυ στη σκέψη ότι η παρουσία σου δεν θα κοσμεί πια αυτό το γραφείο, το χαμόγελό σου δεν θα φωτίζει το σκοτάδι που απλώνεται παντού εκεί μέσα, ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΝΙΩΘΩ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΟΝΗ σε ένα μέρος που σε απωθεί για την παγωμάρα των ανθρώπων. Ειλικρινά, ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΩΛΕΙΑ Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΟΥ. Ελπίζω να μη βαλτώσουν που σε χάνουν, αλλά ακόμη και αν αυτό συμβεί, ΕΣΥ παρά το ότι έχανες τις μάχες τόσα χρόνια, τώρα τους δείχνεις με τον τρόπο σου ότι ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.
    Σ' αγαπώ από τα βάθη της καρδιάς μου και σου λέω μόνο ΜΠΡΑΒΟ ΓΕΝΝΑΙΑ ΜΑΡΙΑ.
    Φιλιά.
    Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επιτέλους Μαριάρα μου!
    Καλά να πάνε όλα από δω και μπρος και το κεφάλι ψηλά!
    Να κρατάς την οικογένεια ενωμένη και όλα θα φτιάξουν!
    Φιλιά πολλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαρία μου, γνωρίζοντας όλο το στόρυ και το ζόρι που τραβούσες, μπράβο και πάλι μπράβο για τη γενναία απόφαση. Η αρχή είναι το ήμισυ το παντός. Και εσύ την έκανες φίλη μου. Και αυτό είναι το σημαντικό.
    Από εκεί και πέρα εύχομαι πραγματικά να τον φωτίσει ο Θεός να πράξει αυτή τη φορά επαγγελματικά και να σε αποζημιώσει. Τι να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........