Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Μα τι παράξενη !!!

Πριν λίγες μέρες (μόλις δύο για την ακρίβεια....) η Ελεάννα από το eleannasdeardiary έκανε link party, αλλά εγώ δεν πρόλαβα να παίξω με τις υπόλοιπες συμμετέχουσες! Μου άρεσε όμως πάρα πολύ το θέμα και έστω και καθυστερημένα θα γράψω την ανάρτηση. Μπορείτε να γελάσετε ελεύθερα με ότι με πειράζει! Και γιατί να με πειράζει που θα γελάσετε δηλαδή; Μήπως είμαι καμιά παράξενη εγώ;;;; (ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ !!!)

Είμαι παράξενη λέτε επειδή...

 .... με το που μπαίνω στο σπίτι, βγάζω παπούτσια και ρούχα και φοράω κάτι άλλο, όπως φόρμα ή φόρμα, μπορεί και φόρμα (το καλοκαίρι σορτσάκι ή σορτσάκι). Δεν αντέχω να είμαι μέσα στο σπίτι με τα ρούχα που φοράω έξω κι ας πρόκειται για ένα απλό τζιν και μπλουζάκι. Τα νιώθω να με πνίγουν! Τα παπούτσια φυσικά δεν χρειάζεται να πω ότι βγαίνουν σχεδόν από την είσοδο! Αυτό όμως, δεν μου φτάνει να  το κάνω μόνο εγώ! Θέλω να το κάνουν και οι άλλοι! Και εκεί που κάθεται αμέριμνος ο καλός μου και βλέπει τηλεόραση ή διαβάζει, πετάγομαι μπροστά του και αρχίζω το μπίρι - μπίρι «μα καλά, με τα ρούχα που ήσουν έξω όλη μέρα, κάθεσαι πάνω στο κρεβάτι, στην κουβέρτα που σκεπαζόμαστε;;; Γιατί δεν άλλαξες;;;;» και δεν σταματάω αν δεν το κάνει, προκειμένου να βρει την ησυχία του !!!

.... επίσης μόλις μπω στο σπίτι, βγάζω από πάνω μου, ρολόι, βέρα, δαχτυλίδια, βραχιόλια. Το μόνο που αφήνω είναι ένα μικρό σταυρουδάκι στον λαιμό που …. δεν βγάζω σχεδόν ποτέ ή τουλάχιστον δεν μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ εάν δεν το φοράω! Στην αντίθετη όψη βέβαια, φοράω τη βέρα και το ρολόι μου πάντα πριν βγω έξω από το σπίτι! Από την ημέρα που αρραβωνιάστηκα, δεν έχω βγει έξω χωρίς αυτά, ούτε για να πάω μέχρι τη γωνία! Τώρα γιατί έξω από το σπίτι δεν αντέχω ΧΩΡΙΣ αυτά και μέσα σε αυτό ΜΕ αυτά, δεν ξέρω !!!!

... δεν θέλω για κανένα λόγο να είναι ανοιχτές οι κουρτίνες !!! Τις θέλω οπωσδήποτε κλειστές! Όχι γιατί δεν θέλω να με βλέπουν οι γείτονες. Απλά δεν μου αρέσει! Και όλο το δωμάτιο να είναι στην πένα μαζεμένο, αν οι κουρτίνες είναι ανοιχτές, μου φαίνεται ακατάστατο! Σε αντίθεση με τον σύζυγο που τις ανοίγει όλη την ώρα και όταν είμαστε και οι δύο στο σπίτι, άλλη δουλειά δεν κάνουμε, εκείνος ανοίγει για να μπαίνει φως (λέει....), εγώ κλείνω κ.ο.κ. μέχρι να του πω «ε άφησε επιτέλους τις κουρτίνες κλειστές, τι τις ανοίγεις όλη την ώρα;;;;;» (πολύ γέλιο αν μας παρακολουθήσεις...).

... όταν βρίσκομαι στο δωμάτιο που είναι η τηλεόραση, την θέλω οπωσδήποτε αναμμένη! Κι ας μην παρακολουθώ! Ας κάνω δουλειές και ας μπαινοβγαίνω στο δωμάτιο, χωρίς να της ρίχνω ματιά! Ή μπορεί να πλέκω και να την έχω αναμμένη σε ξένο πρόγραμμα, που σημαίνει εκ των πραγμάτων ότι δεν παρακολουθώ. Δεν αντέχω να βλέπω την μαύρη οθόνη ρε παιδί μου! Με κάνει να αισθάνομαι ψυχοπλάκωμα !!! Ακόμα και σε αυτό βέβαια διαφέρουμε με τον σύζυγο, που μόλις μπει σε δωμάτιο που είναι η τηλεόραση και δεν παρακολουθεί κάποιος, τσουπ! αμέσως την σβήνει. Κι ας έχω πάει εγώ π.χ. στην κουζίνα μόνο για να πιω νερό! Επιστρέφω στο σαλόνι, βλέπω την τηλεόραση κλειστή και γίνομαι τούρμπο!

... όταν μαγειρεύω, γίνομαι έξαλλη όταν έρχεται ο άλλος και τσιμπολογάει από την κατσαρόλα! Τι πάει να πει, "γιατί, εσύ δεν τσιμπολογάς;" Εγώ δεν τσιμπολογάω από λαιμαργία! Δοκιμάζω το φαγητό εάν πέτυχε (τώρα εάν μου αρέσει και φάω την μισή κατσαρόλα πάνω στην δοκιμή είναι λεπτομέρεια....). Δεν επιτρέπεται όμως να δοκιμάζει κανένας άλλος!

...δεν αντέχω τα πολύ ζεστά ρούχα! Ακόμα και την βαρυχειμωνιά, προτιμώ να φοράω ένα λεπτό μπλουζάκι και από πάνω ένα πολύ χοντρό και ζεστό κασκόλ ή εσάρπα. Τα χοντρά ρούχα νιώθω ότι περιορίζουν τις κινήσεις μου!

... τα σκεπάσματα οφείλω να αναφέρω πως είναι μεγάλος καημός και οπωσδήποτε λόγος για κρεβατομουρμούρα! Κάθε βράδυ, στρώνω το κρεβάτι μας και ειδικά τον χειμώνα όταν κάποια βράδια δεν έχω το πάπλωμα αλλά σεντόνι και κουβέρτα, θέλω να είναι τεντωμένα, αλφαδιασμένα και ατσαλάκωτα! Μην με ρωτήσετε πώς γίνεται αυτό, γίνεται και παραγίνεται! Θέλω το σεντόνι να γυρίζει λίγο πάνω από την κουβέρτα, για να μην ακουμπάει αυτή στο πρόσωπό μου όταν σκεπάζομαι! Πειράζει; Αλλά πάλι ο σύζυγος με κάνει να βγάζω καπνούς, όταν δίνει μία φλαππππ! για να σκεπαστεί, πάει αλλού το σεντόνι, αλλού η κουβέρτα και εγώ πρέπει να τα ξαναστρώσω! 

... στο θέμα του ύπνου επίσης, δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν είμαι σκεπασμένη! Ακόμα και το καλοκαίρι, ένα σεντονάκι το ρίχνω επάνω μου. 

... και τέλος πάλι με τον ύπνο. Για να κοιμηθώ θέλω οπωσδήποτε ένα μικρό φωτάκι αναμμένο και φυσικά την τηλεόραση! Μην μου πεις να κοιμηθώ χωρίς να δω έστω 20 λεπτά τηλεόραση, θα στριφογυρίζω στο κρεβάτι σαν αρνί στη σούβλα, θα κάνω τα σκεπάσματα χάλια και μετά θα πρέπει να σηκωθώ να τα ξαναστρώσω....μην ξεχνιόμαστε...


Αυτά! Τι λέτε; Είμαι σοβαρά;





6 σχόλια:

  1. οκ.. θα ζήσεις..χεχε... Αυτο με τα ρουχα το εχουμε ευτυχως ολοι μας.. οποτε δεν μου φαινεται παραξενο εμενα.. Και επισης εγω εχω τον υπολογστη ανοιχτο.. Η δικια μας τηλεοραση αναβει σπανια και κυριως το βραδυ.. πολλλα φιλια Μαρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα,χα,χα! Είμαστε σοβαρά γιατρέ μου; Εκτός από την ...παραξενά με την τηλεόραση κατά τα άλλα μοιάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα!
    Σε άλλα έβλεπα εμένα, σε άλλα σε κοίταζα λίγο περίεργα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωτον αν παμε ποτε εκδρομη με τα κοριτσια- λεμε τώρα- να θυμηθω να μην ειμαι στο ιδιο δωματιο με σενα. Δεν θελω την παραμικρη αχτιδα φωτος!!! Και για το στρωσιμο του κρεβατιου το εχω ξαναδει το ατσαλακωτο. Στη μαμά μου!!!!!! Θα συμφωνήσω με τις κουρτίνες και τα ρουχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε κάποια απο αυτά ταιριάζουμε, ταιριάζουμε. Αντε και όλοι με κοροϊδεύουν που με καύσωνα θέλω σεντόνι. Να δεις πλάκα που έχουμε. Να λέω στο σύζυγο "ζεσταίνομαι, σκάω" και να μου λέει "γιατί σκεπάζεσαι;"

    Την τηλεόραση την έχω ανοιχτή αρκετά συχνά και ας μη βλέπω. Τις κουρτίνες εγώ τις ανοίγω ο Χρήστος τις κλείνει ....

    Γενικά δε σε βρίσκω καθόλου μα καθόλου παράξενη!
    Καλό Σαββατοκύριακο


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν, Μαράκι, μοιάζουμε σε πολλά! Τα ρούχα/παπούτσια/κοσμήματα τα βγάζω και εγώ από πάνω μου με το που μπαίνω. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω σπίτι με ό,τι φορούσα έξω. Επίσης, όταν μαγειρεύω δεν επιτρέπω να δοκιμάζω ούτε στον εαυτό μου, πόσο μάλλον στους άλλους. Αν επέζησε ο ασθενής (aka φαγητό) θα φανεί μετά την εγχείριση (aka μαγείρεμα). Ζεστά δε φοράω σχεδόν ποτέ. Ακόμη και το χειμώνα ξεκάλτσωτη φοράω τις γόβες μου. Το κρεβάτι το θέλω και εγώ "σεδερωμένο" για να ξαπλώσω, πάντα σκεπάζομαι και θέλω ημίφως. Στο μόνο που δεν ταιριάζουμε είναι οι κουρτίνες (τις έχω τέντα ανοιχτές για να μπαίνει φως - σε σημείο που σκέφτομαι να τις καταργήσω τελείως) και την TV έχω να την ανοίξω μήνες. Δεν έχω ιδέα τι γίνεται στον κόσμο λέμε...
    Τι λες; Πάμε μαζί στον γιατρό; Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έλαααα, γράψε κάτιιιιιι κλικ κλικ κλικ κλικ ........